piątek, 10 października 2014

Kiermasz książek :)

Hej :)

Październik jest miesiąc bibliotek, dlatego w naszej szkolnej bibliotece został zorganizowany kiermasz książek.  Oczywiście ja, także upatrzyłam sobie kilka książek :) Jako, że w tym roku piszę egzaminy to kupiłam świetne repetytoria z angielskiego i matematyki. Jeśli jesteście w moi wieku gorąco wam je polecam :) Są podzielone na 3 części. W pierwszej części jest wiedza, a później zadania. W drugiej odpowiedzi. W ostatniej arkusze egzaminacyjne. Do tego znalazłam świetną książkę pt. Tajemnice sióstr Sprite "Zaczarowane Domostwo". Przeczytałam już połowę i jestem nią zachwycona i pewnie niebawem pojawi się ona w Biblioteczce Karoliny :) Co mnie do niej zachęciło? Po pierwsze spojrzenie na okładkę strasznie mi się spodobała. Po drugie napis "Dla miłośniczek Harrego Pottera" :) Niestety trafiłam na 3 części serii, ale już niebawem kupię pozostałe 2 części. 
Koszt 1 repetytorium to 8 zł. A książka - Tajemnice sióstr Sprite "Zaczarowane Domostwo" to 6 zł. Książki tanie, więc na prawdę było warto :) Książki z kiermaszu pochodzą z tej księgarni :)  A teraz je wam pokażę ;)
Napiszcie w komentarzach: Jakie nowości kupiliście ostatnio? I czy post wam się spodobał. Buziaczki i Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Czytałam pierwszą część, jest rewelacyjna, gorąco polecam. :D
    Pozdrawiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety nie ma kiermaszu..;/ chcesz kupić książkę? musisz się sama pofatygować do starszych klas ;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Belgii jest niedługo wycieczka na kiermasz książkowy ;D
    Nic sobie ostatnio nie kupowałam :(

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w miescie bardzo rzadko są jakieś kiermasze książkowe :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe książki ;) W mojej bibliotece nie ma kiermaszów książek, za to panie co roku robią jakieś wielkie sprzątanie i wszystkie książki, które długo nie były wypożyczane są po prostu oddawane uczniom, którzy chcą je zabrać za darmo ;D Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Would you like to follow each other?
    I started following you!
    ---> firogma.blogspot.com
    ---> Firogma Bloglovin
    ---> Facebook Page

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥