sobota, 1 listopada 2014

Dzień Wszystkich Świętych :)


Dziś jest 1 listopada magiczne święto zadumy, wspominania naszych bliskich oraz zapalanie zniczy na ich grobach. Nie wiem jak dla was, ale to święto jest dla mnie magiczne. Mam wrażenie, że właśnie wtedy możemy znowu poczuć więź między osobą zmarłą :) Zresztą ten widok wieczorem tych światełek na cmentarzach jest magiczny :)
Dzisiejsze zdjęcie :) Nie jest idealne ale mi się bardzo podoba :) 
Dziś takie krótkie przemyślenia dotyczące tego święta :) 
A wy też lubicie te święto? 
Odwiedzaliście dziś groby swoich bliskich? 
Buziaki i Do następnego :)

9 komentarzy:

  1. Ja byłam już na kilku cmentarzach, a święto bardzo lubię ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Święto, które pozwala nam się na moment zatrzymać i wspominać najbliższych :) Bardzo lubię to święto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę odwiedzić grobu mojej babci, bo jestem w Belgii. Nie lubię tego święta, bo jest według mnie smutne.

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie specjalnie lubię to święto, wiąże się ze wspomnieniami.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cmentarz pięknie wygląda kiedy świeci się tyle zniczy!
    http://naynay-lian.blogspot.com
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku nie odwiedziłam grobów bliskich, pojechał tylko mój tata, bo ja jestem trochę chora. Ale lubię to święto. Zazwyczaj co roku chodzę na Cmentarz Rakowicki w Krakowie, tam dopiero czuje się tą zadumę, bardzo lubię go odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię to święto, pełne zadumy i refleksji <3
    Zdjęcie jest cudne! *-*

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie moglam odwiedzic grobow moich bliskich poniewaz mieszkam w Londynie. :(

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, te tysiące zapalonych świeczek, tym bardziej na tak duzym cmentarzu jak ten obok mnie, wyglądają magicznie... Wprawiają mnie też w zadumę, ale jednak przede wszystkim w zachwyt ;) dla mnie jednak warto zawsze pamiętać o zmarłych, nie tylko ot tak sobie przypomnieć
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥