środa, 26 listopada 2014

Filmik ;)


Już jakiś czas temu wrzuciłam ten filmik na mój kanał, ale zapomniałam by napisać wam o nim posta a więc teraz to robię :P W tym filmiku gram Another Day in Paradise tym razem już z akordami i w trochę lepszej jakość. Mam nadzieję że wam się spodoba i zapraszam was do posłuchania mojego grania :)


Od grudnia chciałabym wrzucać filmiki ze świątecznym graniem. Więc jeśli chcecie być na bieżąco zasubskrybujcie Mój kanał :) Mam nadzieję, że wam się spodobało i Do następnego ;) 

9 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło z akordami! ^^ Od razu jakoś lepiej. :) Czasem jeszcze troszkę nie łapiesz rytmu, ale poza tym jest genialnie! :)
    Oczywiście, Twój kanał subskrybuję już od dłuższego czasu. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie grasz na fortepianie (pianinie xd). Podobają mi się te akordy^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie grasz,naprawdę zazdroszczę Ci talentu.PIĘKNIE,PIĘKNIE I JESZCZE RAZ PIĘKNIE ♥
    http://arbuzowamieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam się kiedyś nauczyć!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się! Bardzo pozytywnie! A Świąteczne utwory to świetny pomysł!
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie grasz! A na święta wrzucaj jakieś kolędy!! :*

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie grasz! <3

    BLOG- ♡kliknij♡
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡

    OdpowiedzUsuń
  8. ♡ fajnie, że dzielisz się swoją grą na youtubie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, brzmi to bardzo ładnie ;) na muzyce sie nie znam, ale wnioskuję, że akordy to już coś, więc brawo :D zresztą słychać, że to cos więcej niż tylko proste pobrzdąkanie w klawisze ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥