niedziela, 9 listopada 2014

Rok bloga :)


Nie mogę uwierzyć, że to już rok tyle przez ten rok się zmieniło. Ale pokochałam blogowanie :) Musze szczerze przyznać, że zaczynając nie wiedziałam nic kompletnie o blogowaniu. Z czasem wiedziałam już coraz więcej. Bardzo się ciesze, że znalazły się osoby, które te moje wypociny czytają. A teraz krótka lista rzeczy, które przez ten rok się zdarzyły ;)
Przez ten rok:
* Zdobyłam wiele nowych doświadczeń.
* Mojego bloga zaobserwowało 118 osób
* Napisałam 166 postów
* Wszystkich komentarzy było 1650
* Łączna liczba wyświetleń to 22 327
* Zdobyłam prawdziwych oddanych kilku czytelników
* Zawarłam współpracę z Martą :)
* Wygląd bloga zmieniał się bardzo często :D

To taka krótka podsumowująca ten rok ;) Jeszcze raz bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze, za każdą obserwację :) Ściskam was mocno, przesyłam stos buziaków i Do następnego :)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje,i obym mogła ciebie czytać jeszcze długie lata ♥ A o co chodziło z współpracą?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ! :)
    zajrzysz do nas ?
    http://by-lolawikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję całego roku w blogosferze. Oj, znam te ciągłe zmiany wyglądu bloga. ;) Ostatnio też się za to zabrałam... ponownie.
    Życzę dalszych sukcesów!

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i wytrwałości! Życzę jeszcze większych sukcesów ;3

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, gratuluję roku i tylu postępów! ;) tyle komentarzy to naprawdę dużo, brawo :) a współprace są całkiem całkiem :)
    Konkurs! Do wygrania m.in. posty promujące (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! mam nadzieję, że ja za rok też tak daleko zajdę :3
    http://vininamoyel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥