środa, 19 listopada 2014

Zdrowe Odżywianie - Pomysł na efektowne śniadanie :)


Jak zapowiedziałam postaram się by ta seria była co 2 tygodnie, ale nic nie obiecuje :P Dziś przychodzę z przepisem na jak to nazwałam efektowne śniadanie :D Takie proste trochę, które podejrzałam u jakieś bloggerki i trochę go przekształciłam :) Jest to przepis na omlet z szynką, który "ozdobiłam" serkiem twarogowym i pomidorem, ale zacznijmy od początku :) 

Potrzebne składniki:
* 2 jajka
* Łyżka mąki
* 2 plasterki szynki
* Do "ozdoby" pomidor i serek wiejski :)

Oddzielamy żółtko od białek. Białka ścinamy trzepaczką.
Do żółtek dodajemy łyżkę mąki i mieszamy aż wyjdzie nam konsystentna masa.
Do piany dodajemy mąkę z żółtkami i pokrojoną szynkę.
Na koniec wszystko mieszamy.
Gdy wszystko dokładnie wymieszamy wlewamy na nagrzaną patelnie.
I już to wszystko :P

Kiedy już zdejmiemy nasz gotowy omlet możecie go ozdobić tak jak ja to zrobiłam :)


Myślę, że wygląda to smakowicie :) Mi bardzo takie śniadanie pasuje czasem też robię sobie taki omlet na kolacje. Dajcie znać w komentarzach czy pomysł wam się spodobał i czy go wykorzystacie i Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł,usunęłabym tylko pomidora bo ich nie lubię bo mi nie smakują (wiem,to dziwne,ja wiem).Jesteśmy tym co jemy ♥ I tak,wygląda smakowicie :)
    Pozdrawiam,zajrzyj jak będziesz chciała
    http://arbuzowamieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smakowite :-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na śniadanie. Wygląda pysznie!! Muszę sobie jutro rano zrobić ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, jadłam takie coś u mojej cioci, tyle że zamiast pomidora był ogórek. :) Dzisiaj na kolację chyba sobie zrobię taki omlet. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysł, zrobię go, usunę tylko szynkę bo jej nie jem :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha ! Fajny pomysł na śniadanie! :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na dobre śniadanko ;)
    Bardzo fajnie piszesz. Na prawdę przeczytałam kilka postów wcześniejszych i bardzo mi się tu u Ciebie podoba.

    Zapraszam do mnie ;) Liczę na obserwację i komentarze (jeśli oczywiście będzie ci się u mnie podobało)
    obliviateee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥