piątek, 21 listopada 2014

The Hunger Games Tag :)


Dziś jest 21 listopada a to oznacza, że dziś jest oficjalna premiera filmu Kosogłos cz.1. Kto cieszy się ze mną? Jak czytacie mnie już od jakiegoś czasu to pewnie wiecie, że jestem szaloną fanką Igrzysk Śmierci i z niecierpliwością czekałam na ten film :) Co prawda obejrzę go dopiero 9 grudnia, kiedy jedziemy na wycieczkę mikołajkową, ale i tak jestem dziś podekscytowana :) Z okazji premiery filmu dziś przychodzę z "The Hunger Games Tag", który nie dawno oglądałam u Anity z Book Reviews i postanowiłam go na tą cudowną okazję zrobić :) A więc zaczynajmy!!

UWAGA !!!
JEŚLI NIE CZYTAŁEŚ TEJ TRYLOGII TO NIE CZYTAJ TEGO POSTU,
 BO MOCNO W NIM SPOILERUJE.


1) Która część trylogii jest twoją ulubioną?
Moją ulubioną częścią jest Kosogłos, który rozwala system. Więcej na ten temat nie powiem, bo mam w planach zrobić jeszcze recenzje "Kosogłosa". Przed moim pobycie w kinie chce go przeczytać, by później móc porównać film z książką :)

2) Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach?
Ja jestem kompletną ofermą i nie przeżyłabym nawet krwawej bitwy przy Rogu Obfitości.

3) Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach?
 To jak Peeta "W Pierścieniu Ognia" powiedział, że Katniss jest w ciąży. CO?

4) Jak dowiedziałeś się o „Igrzyskach Śmierci”?
Moja klasa w tam tym roku wybierała się na "W Pierścieniu Ognia" i koleżanki namówiły mnie na przeczytanie tej trylogii i za to ich uwielbiam :D

5) Jaki jest twój ulubiony moment z całej serii?
Moim ulubiony momentem jest zakończenie trylogii czyli słowa Peety:
 Kocham cię prawda czy fałsz? Prawda.

6) Kto jest twoim ulubionym bohaterem?
Moją ulubioną bohaterką jest Prim. Tak. Ona była taka słodka, malutka opiekunka :)
 To w niej uwielbiałam i bardzo cierpiałam kiedy zginęła :(

7) W którym dystrykcie byś żył?
Myślę, że w 11. Ponieważ mieszkam na wsi i chyba najbardziej bym tam pasowała :)

8) Co było dla Ciebie najbardziej emocjonującym momentem?
Najbardziej emocjonującym momentem według mnie było to jak prezydent Colin (nienawidzę) spuściła na te biedne dzieci te spadochroniki. I wtedy PRIM ;( Co? dlaczego? jak? 

9) Gdybyś mógł wziąć ze sobą na arenę jedną rzecz, co by to było?
Mój zegarek. Jestem do niego przywiązana, że prawie go nie zdejmuje.

10) Co jest najbardziej złowieszczym planem jaki ktoś wymyślił w powieści?
Prezydent Colin wszystkie jej plany były złowieszcze !

11) Czego najbardziej nie możesz się doczekać w filmie?
Momentu, kiedy odratowują Peete i Katniss idzie się z nim spotkać a on ją dusi!!!

12) Kto jest twoim ulubionym czarnym charakterem?
Moim ulubionym czarny charakterem jest chyba Snow chociaż nienawidzę go.

Mam nadzieję, że post wam się spodobał :) No i oczywiście napiszcie czy jesteście też fanami Igrzysk i czy też czekaliście na ekranizacje "Kosogłosa". Pozdrawiam was serdecznie i Do następnego ;)

14 komentarzy:

  1. Matko w głodowych igrzyskach przetrwałabym góra dzień :D
    Dystrykt..hmm.. raczej 12 lub 13.
    Moim ulubionym czarnym charakterem jest Snow-boże kochany co za człowiek....
    Gdybyś mógł wziąć ze sobą na arenę jedną rzecz, co by to było? siekierę lub krzesiwo....
    ulubionym bochaterm/ką jest Katniss i Prim ♥
    Świetny tag bo KOCHAM HG ♥♥♥
    arbuzowamieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukałam jakiegoś pomysłu na post na blogu. Weszłam na główną i o boże kocham igrzyska śmierci! Świetny tag, pewnie zrobię go zaraz u siebie ;)
    jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach kurcze.... skoro tam spolerujesz, to może faktycznie nie będę czytać :-)
    Haha :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wybieram się do kina na "Kosogłos" :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag! uwielbiam igrzyska śmierci :)
    http://wooahfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie byłam na ''Kosogłosie'', a szkoda ;( Może jeszcze oglądnę.

    www.laura-ss.blogspot.com Zaobserwowałam, mam nadzieję, że mój blog również Ci się spodoba i również zaobserwujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kocham 'Igrzyska' i istnieje prawdopodobieństwo, że udamy sie z klasą na ten film. :) Świetny TAG. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam tą trylogię ;) Świetny tag ^^ Ja do kina będę iść w piątek, bo książki już dawno przeczytane ^^ Mam nadzieję, że ekranizacja będzie równie fajna jak książka :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam film ale nieco go nie zrozumiałam :D Cudny tag :*

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Igrzyska! <3 Byłam w piątek na premierze i nie żałuję. Uważam, że to był niezły wstęp do tego co się będzie działo potem. Dla mnie także wielkim zaskoczeniem było to z ciążą. Nie wierzyłam w to co czytałam hah. Jeśli chodzi o ten moment z duszeniem - myślałam, że na tym zakończy się film, a tu niespodzianka, bo jednak jeszcze chwilę po tym był.
    ✗ borenium.blogspot.com {KLIK}

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo tak, tez uwielbiam Igrzyska <3 fakt, Kosogłos rozwala system... uwielbiam tą częśc. jest... piękna, trochę filozoficzna (to najbardziej kocham w książkach). Tez najbardziej lubię ten moment, gdy Peeta się o to pyta... to takie słodkie że nie wiem ^^. Niestety nie mogłam wybrać sie na premierę, ale na 100% pójdę niedługo na "Kosogłosa"! Innej opcji nie ma :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety oglądałam je tylko w kinie, ale może przeczytam również książki ;)

    Obserwuje - http://camila-style.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Igrzyska są super.
    Obserwuje http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Twój TAG o Igrzyskach Śmierci jest cudowny!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥