piątek, 14 listopada 2014

Biblioteczka Karoliny :)


Już dawno nie czytałam tak dobrej książki. Co prawda w pierwszej części tej serii miałam jakieś "Ale" to ta część w 100% była od tej pierwszej części lepsza. Już dawno czekałam na tą książkę, bo w mojej Publicznej Bibliotece niestety nie było 2 części. A tu wczoraj idę sobie do babci patrze a ona na stoliku ma tą książkę. Tak się ucieszyłam :) I od razu zajęłam się czytaniem. Aż skończyłam ją dziś. Można powiedzieć, że znów podkradłam jej książkę :D  Ciągle nie powiedziałam wam jaka to książka. Otóż to Zacisze Gosi - Katarzyny Michalak. Ciepła, współczesna książka. O życiu, w którym nie zawsze sprzyja nam los.

Kontynuacja "Ogrodu Kamili".

Kamila wreszcie zaczyna wierzyć, że wszystko się układa, ale wszystko rujnuję Jakub Kiliński, który okazuję się, że jest jej ojcem. Po za tym Łukasz ma problemy ze zdrowiem znów trafia do szpitala. Do Gosi wraca przeszłość a w raz z nią człowiek, który uratował jej życie, ale i drugi, który je rujnuje.

A teraz od autora: 

Kiedy Kamila zamieszkała w przedwojennej willi z pięknym różanym ogrodem, poczuła, że wreszcie uśmiechnęło się do niej szczęście. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszystko zaczęło się układać: odnalazła swoje miejsce na ziemi, poznała wspaniałego mężczyznę, a z sąsiadką, Gosią, połączyła ją prawdziwa przyjaźń. Jednak los jest przewrotny i nad przyjaciółkami z uliczki Leśnych Dzwonków znów zbierają się czarne chmury.

Związek Kamili z Łukaszem zostaje wystawiony na poważną próbę. Do Gosi zaś nieoczekiwanie powraca przeszłość. Czy były mąż okaże się godny zaufania? I jaką rolę w jej życiu odegra Jakub, którego mroczną tajemnicę poznaje Kamila?


Jak koniec pierwszej książki z tej serii mnie trochę rozczarował. To w tej części koniec mnie zaskoczył i to mocno i moje odczucie to było - O mój Boże!! Jak najbardziej polecam wam przeczytać i pierwszą część i tą. Bo jak najbardziej warto Oceniam ją 10/10 z czystym sumieniem. Oczywiście z niecierpliwością czekam na przeczytanie 3 część tej serii, ale chyba znowu będę musiała sporo poczekać, bo wydana została dopiero na początku listopada i za nim pojawi się w naszej Publicznej Bibliotece miną wieki :( Trochę chaotyczna jest ta recenzja, ale musicie mi wybaczyć, bo wciąż jestem podekscytowana tą książką :P Buziaki i Do następnego :)

11 komentarzy:

  1. Nie czytałam... Ale wygląda na interesującą!
    Poszukam jej :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna recenzja!! Jednak niestety książka nie podeszła mi do gustu. Pewnie za parę lat mnie zainteresuje♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam ani o tej, ani o pierwszej części, ale kiedy tylko się na nią natknę, to bardzo chętnie przeczytam. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, rozumiem całkowicie ten chaos- dobre, a szczególnie wzruszające książki mają na nas duży wpływ ;) może przeczytam? brzmi ciekawie. i choć wiem, że nie należy oceniać książki po okładce, to ta ma całkiem ładną :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa książka, muszę się o niej więcej dowiedzieć :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie spoglądam na tą książkę w Empiku z ciekawością ;)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszymy o tej książce. Co prawda nie powinno oceniać się po okładce, ale książki tej serii mają piękną oprawę graficzną, a tym samym zachęcają do zakupu. My jak na razie opróżniamy swoje książkowe zbiory, ale kto wie, może za jakiś czas się skusimy ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam, ale wydaje się ciekawa.

    Zapraszam do mnie! ;)
    http://diamond-panda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak uporam się z lekturami szkolnymi to sięgnę po nią :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥