środa, 5 listopada 2014

Zdrowe Odżywianie Powraca!!!!


Pamiętacie jeszcze tą serie?? Zanikła chyba jeszcze w wakacje. Wraz ze szkołą straciłam motywacje i w ogóle. I tak jakoś sama przestałam się zdrowo odżywiać i ta seria na blogu zanikła. Teraz nie tylko postanowiłam zdrowo się odżywiać, ale też ćwiczyć :) Już powoli zaczynał mam nawet już fajny przepis, ale pokaże wam go dopiero za 2 tygodnie :P Dziś takie wprowadzenie i trochę motywacji.
Zdjęcia z We Heart it :)
Mam nadzieję, że ucieszycie się z powrotu tej serii. Trzymajcie za mnie kciuki bym wytrwała :)
Buziaki i Do następnego ;)

4 komentarze:

  1. tez sie motywuje i zaczynam;d I juz 4 kg za mna;d
    Mam do ciebie i do was wszystkich prosbe. moglibyscie poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje :D tylko prosze szczerze (90 osob napisalo ze kliknelo a zrobilo to tak naprawde 43), wiec to bedzie sparawdzane;p Wybbiore kilka blogow i ich polece;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę uwielbiam takie posty,zawsze włącza mi się taka lampka"zdrowiej jedz" ale zawsze jest za mało czasu,życie w pośpiechu.Z chęcią poczytam coś na ten temat,i tak,nie mogę się doczekać ♥ :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://arbuzowamieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post *.*
    Serdecznie zapraszam do mnie :D
    http://someposition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥