poniedziałek, 11 maja 2015

100 książek, które chce (a raczej muszę) przeczytać!


Widziałam takiego typu filmiki u vlogerów książkowych i takie posty u blogerów i zapragnęłam sama taki zrobić. Właściwie czemu nie? A więc dziś pokaże wam okrągłą setkę książeczek, które chce (a raczej muszę) przeczytać. Mam nadzieję, że ten post wam się spodoba i Zapraszam ;)

                    1. Akademia dobra i Zła      2. Angelfall            3. Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku


            4. Bóg nigdy nie mruga           5. Jesteś cudem         6. Bóg zawsze znajdzie Ci pracę



                                7. Papierowe Miasta          8. Szukając Alaski            9. 19 razy Katherine



10. Will Grayson, will Grayson   11. W śnieżną noc        12. Baśnie Barda Beedle'a

 

       13. Smażone zielone pomidory   14. Babska Stacja        15. Złodziej pioruna
                

                       16. Kasacja      17. Parabellum Prędkość Ucieczki    18. Parabellum Horyzont zdarzeń


            19. Jutro                        20. Córeczka               21. Córka czarownic 


22. Szeptem                     23. Crescendo                  24. Cisza       


                                    25. Finale                   26. Czerwone krzesło              27. Cztery

 

28. Dotyk Julii                29. Sekret Julii                    30. Dar Julii


 31. Delirium              32. Pandemonium                 33. Requiem

    
34. Duma i uprzedzenie    35. Diabeł ubiera się u Prady     36. Dziennik       


37. Lato w Jagódce     38. W imię Miłości     39. Dla Ciebie wszystko    


40. Eleonora i Park             41. Fangirl                42. Endgame wyzwanie


43. Rywalki                        44. Elita                        45. Jedyna 


46. Kim jesteś Sky?       47. Jak Cię wykraść Phoenix?    48. Znajdę Cię Crystal

 

49. Gra o Tron        50. Starcie Królów        51. Intruz


      52. Hopeless                53. Losing Hope          54. Maybe Someday 


55. Krąg                             56. Ogień                           57. Klucz   


58. Kawiarenka pod Różą      59. Przystań Julii            60. Zabajka             
        

61.  Szklany Tron      62. Korona w Mroku        63. Nauczycielka Muzyki


64. Krzywe 10              65. Dane wrażliwe            66. Drzazga     


67. Więzień Labiryntu          68. Próby Ognia            69. Lek na Śmierć       


70. Mechaniczny anioł   71. Mechaniczny książę  72. Mechaniczna księżniczka


        73. Miasto niebiańskiego ognia    74. Miniaturzystka          75.Kroniki Bane'a                        


76. Nadzieja            77. Nie oddam dzieci           78. Sekretnik
     

  79. Poczekajka                  80. Zachcianek                  81. Zmyślona      


82. Poradnik pozytywnego myślenia 83. Niezbędnik obserwatora gwiazd  84. Wybacz mi Leonardzie


85. Pamiętnik nastolatki     86. PLL. Kłamczuchy     87. Służące                


88. Wichrowe Wzgórza       89. Wielki Gatsby      90. Wnuczka do orzechów


91. Wróć jeśli pamiętasz     92. Zac & Mia        93. Złodziejka Książek


94. Lot nad kukułczym gniazdem  95. Dzika Jabłoń   96. Tam, gdzie nie sięga już cień


97. Północ i południe  98. Rozważna i romantyczna  99. Panie z Cranford  


  100.  Girl Online  


Tak to już cała setka. Uwierzcie mi, ale ten post bardzo długo przygotowywałam.
Oczywiście podzielcie się: Jakie książki są w waszym zestawieniu?
 Czy czytaliście którejś z tych książek i czy mi je polecacie ;) 
I to już wszystko żegnam się z wami i Do następnego ;)

15 komentarzy:

  1. Sporo tytułów nam się pokrywa, je również jestem w czasie tworzenia takiej listy na bloga, ale pewnie trochę to potrwa zanim ją opublikuję ;)
    "Dziką jabłoń" czytałam i uwielbiam! Polecam Ci także inne książki tej autorki, które są naprawdę wspaniałe najbardziej lubię "Czynnik miłości" :) Do całej serii "Pamiętnika nastolatki" mam sentyment, więc czytam każdą nową książkę z tego cyklu, pierwsze części według mnie są takie sobie, ale potem reszta serii całkowicie mnie pochłonęła, więc również polecam ;) "Hopeless" oraz "Losing Hope" to książki, które całkowicie zawładnęły moim sercem! Książki Johna Greena oraz Ewy Nowak, również bardzo, bardzo lubię ;) Większość wyżej wymienionych mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie mogę się doczekać Twojego postu i bardzo dziękuję za polecenia i taki cudny komentarz ;)

      Usuń
  2. Niektóre czytałam, inne mam w planach.
    Polecam ci trylogię "Delirium", "Więźnia labiryntu", "Papierowe miasta", "Szukając Alaski", "W śnieżną noc", "Złodziejkę książek", Percy'ego i "Córkę czarownic" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nr. 3 i jest mega motywująca i skłania do przemyśleń :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam trochę pozycji...Btw Persiaka musisz przeczytać bo to jedna z najlepszych książek jakie zostały napisane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że chcesz przeczytać naprawdę wiele książek, które są już za mną, a więc:
    >Całym serduszkiem polecam książki Pani Brett,
    >Zielony to cudotwórca!
    >"Krąg" oraz "Ogień" bardzo mi się podobały, czekam, aż w moje łapki wpadnie "Klucz",
    >A na "Eleonora i Park" lekko się zawiodłam.
    Mam nadzieję, że jak najszybciej przeczytasz tę 100! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała jak najszybciej przeczytać tą 100 ;)

      Usuń
  6. W planie mam zrobienie tego postu i na pewno wiele pozycji pokryje się z twoimi :) Serię "Szeptem" polecam, choć może nie każdemu się ona podoba, ale ja mam do niej ogromny sentyment ^^ Polecam również serię "Delirium" (jestem w trakcie czytania ostatniego tomu, a niedługa mają wyjść opowiadania), która teraz należy do jednych z moich ulubionych). Szukając Alaski - świetna pozycja, a Papierowe miasta prawie dorównują ^^ Książkę Demi już kończę (jestem na grudniu) i jest naprawdę warta uwagi :) Eleonorę & Parka również polecam, bo o zbyt urocza książka, aby móc przejść obok niej obojętnie (nie nastawiaj się jednak na nie wiadomo, jak wymagającą powieść, bo ta książka zdecydowanie taka nie jest i wiele osób przez to, że okazała się inna niż się spodziewali, zawiodło się na niej - dla mnie jednak rewelacja) :) O Hopeless nie będę się wypowiadać, musisz przeczytać :D Zac & Mia spoko, choć niż powalającego (jednakże podobało mi się bardziej niż GNW), za dużo chyba od niej oczekiwałam, ale i tak godna polecenia ^^ A tak, to większość mam dopiero w planie, więc się nie wypowiem :/
    Bardzo ładnie i "czytelnie" wykonałaś ten post ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie mogę się doczekać tego postu u Ciebie ;)
      Bardzo dziękuję za komentarz do książek ;)
      I dziękuję za to że doceniłaś moją pracę ;)

      Usuń
  7. Niektóre z tych książek czytałam i baardzo mi się podobały ;)
    A inne również zamierzam przeczytać. Już od dawna zabierałam się za "Baśnie Barda Beedle'a" ale nigdzie nie mogłam dostać tej książki ;/

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo książek nam się pokrywa. Chyba zrobię podobne zestawienie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele książek, które chcesz przeczytać znajduje się też na mojej (jeszcze niespisanej) liście, ale są tu też takie, które czytałam. Szczególnie polecam "Wielkiego Gatsby'ego" i "Papierowe Miasta". :) A z książek, które wymieniłaś najszybciej chciałabym przeczytać "Maybe Someday" i większość powieści z serii Angielski Ogród. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam "Angelfall" oraz "Szklany Tron". Wynika to pewnie z mojej nieskrywanej fascynacji książkami fantasy :D Bardzo polubiłam główne bohaterki obu książek. Silne i bystre kobiety, zdolne do poświęceń i walki o swoje.
    Czytałam również "Hopeless"- wspaniała historia, zdecydowanie godna polecenia. Serię "Szeptem" bardzo szybko i łatwo się czyta, chociaż takie klimaty to jednak trzeba lubić :D A "Rywalki" to coś z czym wcześniej się nie spotkałam, więc do dzisiaj przepadam za całą serią. Również wszystkie książki o Julii bardzo mi przypadły do gustu.
    Po przejrzeniu Twojej listy, stwierdziłam, że sama chętnie przeczytałabym większość z wymienionych przez Ciebie pozycji :D
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥