środa, 27 maja 2015

Stosik książkowy #2


Ostatnio pokazywałam wam na moim fanpage W moim świecie jak obrabowałam bibliotekę i przyniosłam do domu aż 13 książek nie wszystkie były dla mnie, bo miłość do czytania odziedziczyłam po babci, która w ciągu dnia pochłania przynajmniej 2 książki tak po około 500 stron (chciałbym w takim tempie czytać jak ona). Więc większość książek było właśnie dla niej ;) Dziś chciałbym wam też pokazać tu na blogu moje plany czytelnicze na najbliższy czas ;)
Bloger strasznie mi popsuł zdjęcie nie wiem dlaczego było w bardzo dobrej jakości a zrobiło się beznadziejne.
 Przepraszam, ale na to chyba nie mogę nic poradzić ;(

Od góry:
  • Nie oddam dzieci - Katarzyna Michalak: Jeśli obserwujecie mój fanpage to pewnie wiecie, że tą książkę wygrałam na blogu autorki za jedną z najlepszych recenzji Bezdomnej lub Nadziei. Zgłosiłam swoją recenzję Bezdomnej do tego konkursu i okazało się, że pani Michalak wybrała ją do szczęśliwej dwudziestce najlepszych. Strasznie się z tego ucieszyłam i jest to wielki sukces, bo jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego konkursu a na dodatek jest to wielki dla mnie zaszczyt, że właśnie moja recenzja znalazła się w tej dwudziestce najlepszych ;)  
  • Kwiat kalafiora - Małgorzata Musierowicz: Wspominałam wam już w recenzji Kłamczuchy, że odświeżam sobie Jeżycjade. Tej części jeszcze nie czytałam, więc jestem jej bardzo ciekawa ;)
  • Ida sierpniowa - Małgorzata Musierowicz: Ten sam powód jak u góry :D
  • Wichrowe wzgórza - Emily Bronte: Wielu blogerów jak i vlogerów trąbi o tym klasyku a ja jeszcze go nie czytałam więc postanowiłam to jak najszybciej nadrobić ;)
  • Dworek pod Lipami - Anna J. Szepielak: Och ta okładka jest przepiękna i dla samej okładki chciałam ją przeczytać, ale okazało się że opowieść jest bardzo wciągająca i bardzo mi się podoba obecnie ją czytam ;)
  • Diabeł ubiera się u Prady - Lauren Weisbergen: Anitka z Book Reviews  cały czas coś ta wspomina o tej książce. więc muszę ją pożreć ;)
  • Złamane serca - Pamela Wells: Znalazłam ją w bibliotece. Nawet dokładnie nie wiem co to za książka, ale tak sobie wzięłam i przy okazji też drugą część czyli Zauroczenia ;)
  • Gra o tron - George R.R. Martin: I tu znowu jest winna Anitka, trąbiła o tym Martinie i mnie przekonała, ale jeszcze nie wiem czy na pewno przeczytam tą książkę. Bo podobno jest strasznie drastyczna.
I to wszystkie książki jakie planuję przeczytać w najbliższym czasie. 
Myślę, że następny stosik pojawi się w czerwcu, kiedy pokażę wam moje plany czytelnicze na wakacje.
 A teraz żegnam się już z wami i Do następnego ;)

26 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczny stosik.
    Czym prędzej Kochana musisz nadrobić ,, Wichrowe wzgórza " ♥
    Życzę Ci dużo czasu na ich czytanie :3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobię kiedy znajdę choć chwilkę czasu tyle cudownych książek a ja wciąż nie ma czasu, bo muszę poprawiać oceny, ale jeszcze tylko miesiąc i dwa miesiące laby i mnóstwo czasu na czytanie ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek ale może kiedyś również je wypożyczę !

    Karolino! Oznaczyłam Cię do LBA Challenge, który za 5 minut pojawi się na moim blogu.

    http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez ciebie książek czytałam tylko "grę o tron" i na prawdę z czystym sumieniem mogę ją polecić ^^ Co prawda pan Martin bardzo lubi uśmiercać wszystkich najfajniejszych bohaterów, jednak mimo wszystko książka warta przeczytania :D Dwie książki dziennie... Też bym chciała mieć na to czas i w ogóle posiadać umiejętność takiego szybkiego czytania :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazdroszczę mojej babci mam nadzieję, że może uda mi się kiedyś tak jak ona szybko czytać ;)
      Co do Gry o Tron jeszcze zobaczę czy przeczytam ;)

      Usuń
  4. Interesujące książki sobie wybrałaś, czekam na recenzje ich oraz życzę miłej lektury podczas ich czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah ja GoT zaczęłam czytać w 2013 roku i do tej pory nie skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka też zaczęła i na razie nie może skończyć za to serial uwielbia ;)

      Usuń
  6. "Wichrowe wzgórza" planuję poznać we wakacje bo też jeszcze nie czytałam ;) Bardzo też jestem ciekawa "Nie oddam dzieci" ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też planuję ją przeczytać i chyba w wakacje dopiero znajdę na to czas ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  7. O grze o tron słyszałam wiele, ale czuję, że to nie jest mój typ książki. :)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trochę nie jestem przekonana do tej książki i też nie wiem czy jest w moim czytelniczym guście ;)

      Usuń
  8. Świetny stosik, ale tylko chyba 4 tytuły z niego znam i się z nimi zapoznałam :)

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) To może w przyszłości z resztą się zapoznasz ;)

      Usuń
  9. Powodzenia w czytaniu. Dwie książki w dzień? zazdroszczę, że tak szybko czyta. Moje tempo jest najbardziej przerażające haha

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja też jej zazdroszczę może kiedyś też tak będę szybko czytać :D

      Usuń
  10. Jeżycjada! <3
    Kocham i uwielbiam. Przy okazji też muszę ją odświeżyć, ale to w dalekiej przyszłości. Może wówczas, gdy przeczytam te 527384816 książek, które póki co mam w planach :D
    Koniecznie sięgnij po "Grę o Tron", jest fantastyczna! (Zresztą jak Anita mówi, że coś rozpiernicza system to tak jest i już:))

    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak mogłabym wątpić w to co mówi Anitka ;)

      Usuń
  11. "Wichrowe Wzgórza" to niby taki klasyk, ale ja jakoś nie mogę się do nich przekonać ;)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że odpowiesz na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam nigdy tych książek, ale może kiedyś po nie sięgnę ;3 Właśnie niedawno też uszykowałam sobie taki stosik książek, które chcę przeczytać.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki byś ten stosik przeczytała ;)

      Usuń
  13. Powodzenia! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale zastanawiałam się nad Martinem. Oglądam serial i w sumie jestem ciekawa jak to się ma do książki :)

    http://niczymszeherezada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się jeszcze całego stosu nie przeczytałam ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥