wtorek, 19 maja 2015

Disney Book Tag


Nie miałam pomysłu i czasu na jakiś kreatywny post. Więc postanowiłam zrobić jakiś Tag książkowy. A ostatnio jest głośno o tym tagu, więc dziś padło właśnie na Disney Book Tag ;) Mam nadzieję, że wam się spodoba i bez przedłużania zapraszam do czytania ;)


1. Mała Syrenka - bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł.

Myślę, że do tej kategorii świetnie pasuje Simon z Darów Anioła, ale nie chcę za spojlerować osobom, które jeszcze nie czytały więc nie powiem dlaczego. Ale Ci którzy czytali na pewno załapią o co chodzi ;)

2. Kopciuszek - bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę.

Pierwsza na myśl przychodzi mi Vanessa z książki pt. Świat według Vanessy. Podczas książki bardzo się zmienia dojrzewa, zmienia swoje zachowanie i swoje zainteresowania ;)

3. Królewna Śnieżka - książka, której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie. 

Katniss i Peata wydają się diametralnie różni. Ona dziewczyna, która dba o rodzinę, poluje jest silna i twarda. On chłopiec z piekarni, słodki, bezbronny.

4. Śpiąca Królewna - książka, podczas czytania której zasnąłeś.

Mnóstwo lektur to książki przy których zasypiam ale pamiętam dwie które były prawdziwą katorgą. 
Krzyżacy o których już kiedyś wspominałam i Syzyfowe Prace.

5. Król Lew - bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem.

Myślę, że Harry Potter pasuje tu doskonale. Nie dość, że stracił rodziców to już od początku Hogwartu musiał zmierzać się z Voldemortem. I jeszcze strata ostatniej bliskiej osoby to też było dla niego na pewno bardzo traumatyczne :(

 6. Piękna i bestia - książka, której się obawiałeś, a okazało się, że jest wspaniała.

Obawiałam się Trzech Muszkieterów myślałam, że nich nie przeczytam (nigdy za klasyka nie przepadałam), ale po namowach Anitki z Book Rewievs sięgnęłam i okazało się, że to bardzo fajna lektura. Te intrygi dworskie zainteresowały mnie i muszę powiedzieć, że nie które momenty czytałam z zapartym tchem ;)

7. Alladyn - bohater, którego życzenie się spełniło.

Nie mam pojęcia ;)

8. Mulan - bohater, który udaje kogoś, kim nie jest. 

Hodge z Darów anioła. O matko myślałam, że wejdę do książki i go uduszę za to co zrobił w Mieście Kości !!

9. Toy Story - książka, której bohaterów chciałbyś ożywić. 

Każda książka ożywa w mojej wyobraźni. A dosłownie jest wielu takich bohaterów ;)

10. Disney Descendants - ulubiony czarny charakter.

Hmm.... Myślę, że moim ulubiony czarny charakterem jest Prezydent Snow z Igrzysk Śmierci.

Coś dużo w tym Tagu Igrzysk i Darów :D Ale co ja poradzę te serie do wszystkiego pasują :)
Mam nadzieję, że Tag wam się spodobał a teraz przejdę nominacji.

Do tego Tagu nominuję:

Libresce  z bloga A book lover 
Michalinę z bloga Książkowy Świat

Mam nadzieję, że zrobicie mi tą przyjemność i odpowiecie na nominacje ;)
 A teraz to już wszystko żegnam się z wami i Do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. Kochana normalnie czytasz mi w myślach ! Od pewnego czasu chcę zrobić ten tag u siebie na blogu i na pewno uda mi się tego dokonać w czerwcu :3 Super go wykonałaś i odpowiedzi też udzieliłaś ciekawe ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację! ;) Na pewno odpowiem, ale najpierw będę musiała dobrze zastanowić się nad tymi pytaniami. A co do "Trzech Muszkieterów" to mam w planach lekturę tej książki, a na razie czytam inną powieść Aleksandra Dumas, a mianowicie "Królową Margot". I rzeczywiście dużo w twoich odpowiedziach "Igrzysk Śmierci" i "Darów Anioła". I o ile Igrzyska... czytałam, o tyle Darów... już nie, więc nie do końca orientuję się w tych odpowiedziach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz koniecznie to nadrobić to na prawdę cudowna seria ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację!
    Tak zgadzam się, co do Simona i Hodge. Nic tylko udusić go, po prostu miałam ochotę wyrzucić książkę przez okno! Zgodzę się również, co do Harry'ego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Miałam dokładnie tak samo co do Hodge ;)

      Usuń
  4. Haha, rzeczywiście, Dary i Igrzyska wiodą prym :) Tych pierwszych nie czytałam i jakoś nie chcę, ale drugie są świetne <3
    Co do bohatera, któremu udało się spełnić swoje marzenie, to troszkę pasuje mi Lena z "Ora" (chyba nie czytałaś). Ale to nie do końca jej marzenie, a raczej takie... wreszcie "wpasowanie się", poczucie się potrzebną i kochaną, czego zawsze chciała.
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, jaki ciekawy TAG! ^^ Szczerze mówiąc, jeszcze nigdy się z nim nie spotkałam, ale już nasuwają mi się odpowiedzi na niektóre pytania, więc może kiedyś zrobię go u siebie. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥