poniedziałek, 25 maja 2015

Książka pod lupą #2


Tak tak minął już ponad miesiąc od pierwszej części tej serii, więc postanowiłam nie zwlekać i zacząć wychwalać wam następną książkę ;) Bardzo się cieszę, że pomysł na taką serię został tak ciepło przyjęty i wam się spodobał ;) Jeśli nie pamiętacie albo nie wiecie o co w tej serii będzie chodziło to odsyłam was do pierwszej części {Link do pierwszej części}. A więc dziś weźmiemy pod lupę książkę, która była bardzo popularna po wydaniu filmu czyli Love Rosie 


  • „Życie jest zabawne, prawda? Kiedy już myślisz, że wszystko sobie poukładałeś, kiedy zaczynasz snuć plany i cieszyć się tym, że nareszcie wiesz, w którym kierunku zmierzasz, ścieżki stają się kręte, drogowskazy znikają, wiatr zaczyna wiać we wszystkie strony świata, północ staje się południem, wschód zachodem i kompletnie się gubisz. Tak łatwo jest się zgubić.

  • „Ludzie przychodzą, ludzie odchodzą. Wiemy o tym, ale za każdym razem, gdy się to zdarza, jesteśmy zaskoczeni. To jedyna rzecz w naszej egzystencji, której możemy być pewni, ale często łamie nam serce.

  • „Można uciekać i uciekać w nieskończoność, ale prawda jest taka, że wszędzie tam, gdzie się zatrzymasz, dopadnie Cię Twoje życie.

  • „Dla niektórych rzeczy warto żyć.

  • „Teraz już wiem na pewno, że tam, na końcu tęczy, czeka na mnie spełnienie marzeń.

  • „Jeśli ludzie mówią o długiej historii, oznacza to zazwyczaj, że jest krótka, ale oni ze wstydu nie potrafią się zdobyć na powiedzenie sobie prawdy.

  • Pokrewne dusze zawsze potrafią znaleźć do siebie drogę.

I mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale nie chcę by ten post ciągną się w nieskończoność. No może trochę przesadziłam :D W każdym razie mam nadzieję, że jeśli jeszcze nie udało wam się sięgnąć po tą książkę to teraz was jak najbardziej do tego przekonałam ;) A Ci którzy już czytali tą książkę zgadzacie się ze mną?? Mam nadzieję, że tak ;) I to wszystko na dziś. Kłaniam się nisko i Do następnego ;)

14 komentarzy:

  1. Świetna seria :)
    A co do książki to jej nie czytałam ale dzięki tobie mam zamiar ją przeczytać.Dzięki :)
    Chciałabym cię tez zaprosić do mnie ponieważ powróciłam to dosyć długiej przerwie.
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że dzięki mnie ją przeczytasz ;)

      Usuń
  2. Tę książkę Ceceli lubię, jednak nie jest aż tak zachwycająca, jak "PS. Kocham cię". :)
    Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze Ps. Kocham Cię nie czytałam więc na razie nie mam porównania ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  3. Czytałam wiele pozytywnych recenzji tej książki. Chyba przyszedł czas, by i ją w końcu ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o tej książce i to same pozytywne opinie. Muszę w końcu po nią sięgnąć!
    Piękne cytaty ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba przegapiłam pierwszą część książki pod lupą, ale już doczytałam o co chodzi i pomysł bardzo mi się podoba. ^^ Ta książka również jest przecudowna. :)
    Pozdrawiam serdecnize!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy cytat i ten o długich historiach jak najbardziej prawdziwy... Ale na, jako osoba gadatliwa, mowię praktycznie wszystko. Przynajmniej w 100% szczerze :D
    A... Książka ma podobno fajną formę, niespotykaną, tj. nie zwykły tekst, lecz jakby "papierowa rozmowa", wiec jak gdzieś znajdę to przeczytam
    Opowiastki prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jest napisana w formie listów, smsów itd. serdecznie Ci ją polecam ;)

      Usuń
  7. Mi najbardziej zapadł w pamięć ten cytat:
    "Wszystko wokół nas wiruje - praca, rodzina, przyjaciele, kochankowie... Chciałoby się krzyknąć "STOP", rozejrzeć się, zmienić porządek paru rzeczy, a potem znowu ruszyć."
    cytat, str. 160
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥