piątek, 12 czerwca 2015

Biblioteczka Karoliny


Chciałabym was na początku przeprosić, ponieważ w środę nie było postu, ale niestety nie mam czasu od razu po szkole zabieram się za łuskanie lub zbieranie truskawek, bo sezon już się zaczął. I teraz kompletnie nie mam czasu na czytanie, bloga itd. Na szczęście książkę, którą dziś wam przedstawię skończyłam jeszcze przed sezonem. Jest to Macocha polskiej autorki Nataszy Sochy.

Ponieważ ta książka, którą miałam z biblioteki była strasznie zniszczona. 
Dzisiejsze zdjęcie pochodzi z bloga przeglad-czytelniczy.blogspot.com
__________________________________

Książka opowiada o trzydziestoletniej Romie, która nie dawno wyszła za mąż za Brunona. Niestety jej świat wywraca się do góry nogami, ponieważ córka z pierwszego małżeństwa zjawia się w JEGO domu i ma Z NIM mieszkać. Roma nie jest z tego zadowolona.

___________________________________

Przesympatyczna, prosta i przezabawna książka. Nie wymagajcie od niej za wiele. Ta książka jest pisana w formie pamiętnika Romy. Co dzień lub prawie co dziennie zapisuję swoje spostrzeżenia na temat pasierbicy i ogólnie o życiu jej oraz jej rodzinny. Muszę powiedzieć, że historia jest banalna, ale momentami tak zabawna, że śmiałam się do łez. Potrzebowałam właśnie takiej książki na poprawienie humoru. Tej lekkiej książce daję 7/10.  Dziś krótko i na temat ;)


Natasza Socha - Macocha, Wydawnictwo Filia, stron 300. Data wydania: 12 marca 2014r.

14 komentarzy:

  1. Chyba też muszę przeczytać tą książkę . Też lubię od czasu do czasu przeczytać coś lekkiego i zabawnego. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Maminka Nataszy i serdecznie polecam. Macochę mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za plany ;) Mam nadzieję, że też przeczytam Maminka ;)

      Usuń
  3. Niedługo sięgnę po "Maminsynka" tej autorki, więc jeśli mi się spodoba, na pewno sięgnę też po inne jej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, takie rodzinne komplikacje naprawdę wprowadzają duże zamieszanie w życiu ;) ciekawa sprawa, nie słyszałam o tej autorce (z drugiej strony trudno słyszeć o wszystkich; pisarzy jest naprawdę dużo w każdym rodzaju, a ile ich!).
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest ich bardzo dużo ;) To jest moje pierwsze spotkanie z tą autorką ;)

      Usuń
  5. Książka ma śliczną okładkę, powieść sama w sobie też wydaję się być ciekawa.
    Jednak nie wiem, czy po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również chodzę teraz na truskawki :D *żółwik*
    Całkiem ciekawa jest ta książka, jednak nie w moim typie ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie sprawdzić czy w mojej bibliotece nie znalazłby się egzemplarz tej książki :) Coś takiego chętnie bym przeczytała ;)

    http://niczymszeherezada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to szukaj a jak znajdziesz podziel się swoimi wrażeniami ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥