poniedziałek, 8 czerwca 2015

Lba - czyli mnóstwo nominacji


Ostatnio aż trzy osoby nominowały mnie do Lba. Dziękuję bardzo za nominacje Kolorowemu Stworzonku (Ola <3), Emily B. i Tinnie. Na prawdę muszę wam objaśniać zasady? Chyba się bez nich obejdziecie każdy raczej je zna ;) Otóż jestem takim leniem że odpowiem tylko na jedenaście pytań wybranych z tych trzech nominacji :P Zresztą piszę to na szybko, bo jutro muszę jeszcze poprawić angielki i matematykę że mieć te upragnione czwórki :) Ale koniec już o szkole i zaczynamy ;)


 Rower czy rolki?

Rower, zdecydowanie to moja miłość. Kocham jeździć choć nie zawsze dobrze mi to wychodzi i różnie to się kończy :P Na rolkach nie umiem wcale jeździć, ale chciałbym się nauczyć ;)


 Jaki jest Twój ulubiony owoc?

Truskawki kocham i uwielbiam i właśnie zaczął się sezon obżarstwa nimi ;)


  •  Jeśli do końca życia miałabyś chodzić w jednych butach, jakie buty by to były?

Były to by oczywiście trampki, bo w takich butach jest najwygodniej i w różnych sytuacjach by się sprawdziły ;)



  •  Wolałabyś iść do kina na premierę drugiej części Kosogłosa czy do teatru na RENT lub Metro?

Kocham Kosogłosa więc oczywiście wybieram premierę drugiej części. W pierwszej się zakochałam i najbardziej podoba się mi ona ze wszystkich ekranizacji tej trylogii. A nie mogę się doczekać listopada!!!!

  • Jaka jest Twoja ulubiona bajka Disneya, DreamWorks'a, czy czego tam chcesz? Dlaczego?

Bez dwóch zdań - Zaplątani. Właściwie nie wiem dlaczego. Bardzo polubiłam tą bajkę. Taka słodka, urocza. Czasem śmieszna. Kocham w niej tą piosenkę ;)





  • Nosisz zegarek? Jeśli tak - jaki? Jeśli nie - jaki chciałabyś nosić?

Tak noszę i jestem bardzo do niego przywiązana (praktycznie wcale go nie zdejmuję ;) Jest to zegarek który dostałam od mojej ukochanej babci na komunię i jest dla mnie szczególny.



  • Na co zwracasz szczególną uwagę, kiedy poznajesz nową osobę
Na to czy jest uśmiechnięta. Trochę nietypowo co? Ale lubię osoby które są zawsze albo prawie zawsze uśmiechnięte i nie użalają się nad sobą ;) 


  • Co oznacza Twoje imię i czy ten opis zgadza się z tym jaka jesteś naprawdę?

A wiecie, że nigdy tego nie sprawdzałam, i bardzo zainteresowało mnie to pytanie ;) O tym co oznacza moje imię:



Jest trochę nieśmiała, czasami wyniosła i majestatyczna, ale dodaje jej to tylko kokieterii. Unika kontaktu ze światem, z tłumem, jest trochę dzika. Ma arystokratyczne maniery i nie lubi ludowych rozrywek, zabaw, jarmarków. Robi wszystko, aby nie ujawnić swej woli. 


Zgadza się, że jestem nieśmiała. Ale nie jestem majestatyczna, wyniosła i kokieteryjna wręcz odwrotnie  czytaj straszna niezdara. To fakt czasem unikam kontaktu ze światem i tłumem. Czy jestem dzika nie wiem.  Nie mam arystokratycznych manier. Faktycznie nie lubię lodowych rozrywek. Co do ostatniego zdania nie mam pojęcia :P


  • Gdybyś w magiczny sposób mogła sprawić, że nagle będziesz umieć wykonywać jakąś rzecz (której do tej pory nie potrafiłaś) lub otrzymasz jakiś niezwykły talent, co by to było?

Gra na skrzypcach. Zawsze ten instrument mnie intrygował. Więc, gdybym mogła wybrać sobie wybrać jakiś talent to chciałbym umieć grać na skrzypcach ;) 

  • Oglądasz jakis Youtuberów? Jeśli tak, to jakie są Twoje ulubione kanały?

  • Jak wyglądałyby Twoje idealne wakacje?
Na pewno chciałabym wyjechać na obóz jeździecki. Moim marzeniem jest nauczyć się jeździć konno i strasznie kocha konie. Mam to chyba po dziadkach i pradziadkach, bo bardzo dawno moja rodzinna była kowalami. Niestety kiedy ja się urodziłam już nikt nie posiadał koni :( A szkoda od dziecka marzyłam i nadal  o tym marze. Więc taki obóz to był by wspaniały po za tym chciałabym w takie idealne wakacje pozwiedzać całą Polskę. Pojechać nad morze, w góry i na mazury, bo nigdy w tych miejscach jeszcze nie byłam tak to by były idealne wakacje ;)


Pytania nie są związane z książkami, ale myślę, że nie będzie wam to przeszkadzać możecie dzięki nim trochę więcej o mnie się dowiedzieć ;) Kończę już ten post i idę się uczyć ;) Do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. A oglądałaś Jak wytresować smoka? To bardzo fajna animacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowe pytania dostała! Ja za to znałam prawie wszystkich youtuberów, których tutaj wymieniłaś i oczywiście mam jeszcze milion tych, których także oglądam codziennie! ;) Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za rozpisanie nominacji! :) Oo, widzę, że nie tylko ja nie umiem jeździć na rolkach! :D
    Ta piosenka z Zaplątanych jest cudowna <3 Ja uwielbiam właśnie tą bajkę najbardziej i jeszcze Meridę Waleczną ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post. Dużo się dowiedziałam o tobie. Ja też lubię na rowerze jeździc :)

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zakochałąm się ostatnio w Wielkiej Szóstce <3 świetna animacja, naprawdę dopracowana i niemalże idealnie stworzona, a historia dość wzruszająca, ale też płynie z niej nauka, są powody do śmiechu... I Fall Out Boy ułożyli jedną z piosenek soundtrackowych (to się chyba tak nie mówi, ale kit z tym).
    Na uśmiech zwraca uwagę, choćby podświadomie większość ludzi. I to nie tylko wg amerykańskich naukowców :D.
    Mam nadzieję, że poprawiłaś te oceny :).
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze walczę z ocenami nie które są już poprawione inne nie ale staram się ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥