poniedziałek, 29 czerwca 2015

Książki do przeczytania w wakacje


Dzisiaj pokaże wam książki, które chciałabym przeczytać w wakacje ;) Trochę się ich uzbierało, ale mam jeszcze kilka e-booków, więc nie wiem czy uda mi się je wszystkie przeczytać. Możecie trzymać kciuki za mnie bym zdążyła do września :D


Pierwszą książką, którą chcę przeczytać w te wakacje. Jest - Nie oddam dzieci! - Katarzyny Michalak. 
Jak wiecie jest to moja ulubiona autorka i bardzo jestem ciekawa tej pozycji. 
A już nie długo, bo w czwartek razem z Michaliną z bloga Książkowy Świat zaczynamy ją czytać!!


Przydało by się ten klasyk przeczytać. Dlatego myślę, że wakacje to najlepsza na to pora :)


Od marca czeka na mnie, ale wciąż nie mogę się za nią zabrać.
 Pierwszą część przeczytałam w styczniu i podbiła ona moje seducho. 
Więc teraz przyszedł czas na kontynuację losów Mii i Adama ;)


Tą serię przytargała z biblioteki moja babcia. 
Na instagramie pytałam was się jaka jest ta seria i bardzo dużo osób ją chwali. 
Strasznie mnie także zainteresował opis na pierwszej części. 
Więc z przyjemnością po nią sięgnę :)
 _________________________________________________________________________________

Po za tymi książkami chciałabym zrobić sobie taki maraton wakacyjny z Harrym. A to oznacza dodatkowo siedem książek ;) Mam jeszcze w planach czytać e-booki jak wspomniałam na początku min. Eleonorę i Parka. Oczywiście podzielcie się ze mną jakie książki wy chcecie przeczytać w wakacje ;) Trzymajcie się cieplutko i Do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. Ciekawe plany, na "Nie oddam dzieci" czekam, a "Wróć jeśli pamiętasz", bardzo mi się podobało :) Moje plany czytelnicze na wakacje bardzo ambitne, mam nadzieję, że obie podołamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu sięgnąć po 'Eleonorę i Parka'. No i 'If I stay'. Chyba cała populacja bloggerów już to czytała :__:
    Ponadto stawiam na powieści lekkie, niewymagające głębszego pomyślunku, a sprawiające ogromną przyjemność ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo stawiam w te wakacje na lekkie i z humorem książki ;)

      Usuń
  3. Życzę powodzenia w czytaniu. Na mnie czeka bardzo dużo książek, ale liczę, że uda mi się ze wszystkim wyrobić do września ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za Ciebie też mocno trzymam kciuki byś zdążyła ;)

      Usuń
  4. Na mnie wciąż czeka "Wróć, jeśli pamiętasz", a "Eleonorę i Parka" bardzo polecam ;)

    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem ciekawa Eleonory i Parka, bo zdania na jej temat są podzielone ;)

      Usuń
  5. Również mam zamiar przeczytać w tę wakacje "Dumę i uprzedzenie"

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Dumę i uprzedzenie' czytałam jakiś czas temu, naprawdę warto przez nią przebrnąć. :)
    'Zostań, jeśli kochasz' i 'Wróć, jeśli pamiętasz' czekają na swoją kolej u mnie już bardzo długo, ale w empiku są dość drogie, a stacjonarnie nigdzie ich nie mogę znaleźć. :( 'Eleonora i Park' też stoi w kolejce, ale ją może już nawet dzisiaj kupię. :)
    Jakoś niedługo chyba zaczyna iść 'Harry Potter' w telewizji, więc super, że bierzesz się za książki akurat teraz. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥