środa, 17 czerwca 2015

Moja biblioteczka


Nie będę się wykręcać i podawać powodów dlaczego ostatnio rzadko tu jestem. Po prostu teraz moje życie kręci się wokół sezonu truskawek, ale przynajmniej zarobię na upragniony telefon i będę wtedy szczęśliwa ;) A więc żeby was przeprosić i wynagrodzić wam ostatnio moją nie obecność mam dla was specjalny filmik. Jest to BOOKSHELF tour. A ponieważ moja biblioteczka jest dość skromna to pomyślałam, że lepiej będzie to wyglądało w formie filmiku ;)

Uwaga nie sugerujcie się miniaturką :P To zdjęcie przypadkowe z internetu ;)

Nie wiem jeszcze, ale może częściej będę kręcić jakieś filmiki. 
Może to wypali może nie. Niczego na obecną chwilę wam nie mogę obiecać. 
Dajcie znać co myślicie o tym filmiku. Podoba wam się? Żegnam się już z wami i Do następnego :*

11 komentarzy:

  1. No myślę, że trochę przesadziłaś mówiąc, że Twoja biblioteczka jest skromna! Moja jest 3 razy mniejsza!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę jest mało w porównaniu z innymi książkoholikami ;)

      Usuń
  2. Hoho... Mała nie jest, ale zgadzam sie z tym, co napisałaś wyżej: niektórzy ksiazkoholicy (na przykład takie Minninki) maja dużo większe :D cóż, od dawna wyznaje zasadę, ze wole kupić książkę niż bluzkę. I wyszło jak wyszło :)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej obszerna niż skromna ta biblioteczka :)

    mogłabyś poklikać? :) http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem raczej skromna bo chciałbym mieć o wiele większą ;)

      Usuń
  4. Wcale nie taką małą masz tą biblioteczkę ^^ I masz w niej bardzo fajne książki! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne książki. I ciekawy filmik.
    Zaobserwowałam.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na filmik i ciekawa realizacja !

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: dosiadudkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥