poniedziałek, 1 czerwca 2015

Książkowe inspiracje #3


Dziś przychodzę do was z książkowymi inspiracjami. Bardzo podobają wam się takie notki, a i ja uwielbiam szukać do nich inspirujących zdjęć, więc w raz z nowym miesiącem książkowe i muzyczne inspiracje będą się pojawiać. Cieszycie się?? Dobrze zatem bez przedłużania zapraszam do oglądania inspiracji ;)

 

Oczywiście czekam na wasze opinie, które zdjęcie jest najlepsze ;)
Wszystkim dzieciom i tym dużym i mały chciałabym złożyć wam wszystkim serdeczne życzenia ;) 
Żegnam się już z wami i Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, mi osobiście najbardziej podoba się chyba przedostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęci :3 Strasznie fajnie się je ogląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne inspiracje! Uwielbiam takie przeglądać ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, uwielbiam takie typu posty u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. :) Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej to chyba drugie i przedostatnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty ^^ Wszystkie są cudowne! :) Nominowałam Cię do LBA ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne inspiracje! Aż chcę wziąć jakaś książkę i przy herbatce ją poczytać :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje ;) Najbardziej podobają mi się pierwsze dwa od dołu :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥