poniedziałek, 1 grudnia 2014

Fotografia w teorii cz. 5 Cyfrowy aparat kompaktowy :)


Dziś przychodzę z następną odsłoną tej serii i tym razem skupimy się na cyfrowym aparacie kompaktowym. 
W takim typie aparatu obiektyw, lampa błyskowa i korpus zostały zintegrowane w jedno urządzenie. Najważniejsze cechy kompaktów to poręczność i łatwość wykonania zdjęcia. 
Aparaty kompaktowe zazwyczaj różnią się od siebie rodzajem obiektywu, wielkością matrycy, szybkością procesora oraz ilością możliwych do ustawienia funkcji fotograficznych.
Mam dla was znalezioną budowę kompaktu firmy Sony, którą znalazłam w internecie tam ładnie wszystko jest pokazane :)


Dziś tak krótko, ale mam nadzieję, że się spodobało :) Jeśli nie widzieliście, którejś z poprzednich części to Zapraszam cz.1 cz.2 cz.3 oraz cz.4.  Buziaki i Do następnego :)

6 komentarzy:

  1. racja, naprawdę czytelnie rozrysowany ;) poręczność to naprawdę duży plus
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post, szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z fotografią :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry post dla osób początkujących.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze pomijam te strony w instrukcji ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, nigdzie jeszcze takiego nie widziałam :)
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post! Ja aktualnie odkładam oszczędności na lustrzankę :))

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥