czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczne granie 2 :)


Przepraszam, że ostatnio moje posty są troszkę nie ogarnięte, ale od jutra to się na pewno zmieni. Jestem strasznie zmęczona tym semestrem a i tak nie jestem zadowolona ze swoich ocen. Dobrze, że wreszcie zaczyna się przerwa świąteczna. Mam w planach przeczytać kilka książek, które na pewno zrecenzuje, ale przejdźmy do tu i teraz. Dzisiaj przychodzę do was z następnym świątecznym filmikiem i teraz gram popularną, anielską, świąteczną, piosenkę Jingle Bells :) Zapraszam do oglądania :)


Mam nadzieję, że się wam spodobało :) Oczywiście namawiam do subskrybcji kanału i dawania łapek w górę ;)
 Buziaki i Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Świetnie Ci idzie Jingle Bells. :)
    Mam nadzieję, że odpoczniesz przez te święta. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, uwielbiam Jingle Bells ;3
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym grać na pianinie bądź fortepianie :))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie umiem grać na pianinie :c!

    Życzymy wesołych świąt! ❄
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci zazdroszczę, że tak piękne grasz na pianinie!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie.
    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)
    Nowy filmik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci idzie, ja jestem po 6 latach szkoły muzycznej i też gram na pianinie, fajna sprawa.
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie zagrałaś! :)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super !

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥