wtorek, 16 grudnia 2014

Wigilia klasowa :)


Postanowiłam zrobić taki luźny post mam nadzieję, że taki też się spodoba. Dziś mieliśmy wigilię klasową, ponieważ z naszą panią mamy tylko we wtorek lekcje i już się przed świętami więcej nie spotkamy. Co prawda mieliśmy tylko 4 sałatki, babeczki, soki oraz ciasteczka, ale myślę, że i tak nie było źle. Śpiewaliśmy, także kolędy, robiliśmy sobie zdjęcia i trochę już smutno, że to ostatnia nasza wspólna wigilia no, ale cóż czas leci te prawie 3 lata minęły strasznie szybko :( A teraz pokaże wam kilka zdjęć z dzisiejszej klasowej wigilii :)
Nasz stół wigilijny święcący pustkami :P
Moje małe dzieła sztuki :) Babeczki <3 Niedługo pojawi się przepis na blogu ;)
Nasza klasowa choinka :)
I to już wszystko ogólnie bardzo mi się podobało na tej wigilii. 
Dajcie znać czy wy już mieliście Wigilię klasową? Jeśli nie co przynosicie? 
Mam nadzieję że wam post się spodobał :) Buziaki i Do następnego :)

9 komentarzy:

  1. Ja wigilię klasową mam w ten piątek i nie mogę się doczekać pierwszej wigilii z nową klasą ♥
    U ciebie widzę,że było przyjemnie ^^
    arbuzowamieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. My wigilię mamy dopiero w piątek, tak jak apel świąteczny. :)
    Ważne, że w ogóle mieliście co jeść. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w piątek mam kolędowanie w szkole, a w sobotę wigilię klasową ;D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jutro :) wtedy mamy też przedświateczny turniej siatkówki, z czego całkiem się cieszę ^^ szczerze mówiąc coś nie wierzę, ze jutro "będziemy się integrować", jak twierdzi pani, przy klasowej Wigilii, bo z naszą klasy absolutnie nigdy to nie wychodzi, ale przynajmniej pojem pierniczków ^^.
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro mam Wigilię klasową ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety nie ma takiego czegos jak wigilia klasowa, ale trudno.. Swietny post :)


    Zapraszam do siebie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. poltora pkt nam zabraklo zeby wygrac konkurs na przystrojenie sali!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładną macie choinkę w klasie ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥