sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczny Tag :)



Zauważyliście nowy wygląd. A ostatnio wygrałam w konkursie nagłówek u SylwiiMinn. To od razu pomyślałam o świątecznym. Sylwii bardzo dziękuję za jego wykonanie. A was pytam się jak wam się nowy świąteczny wygląd podoba? Dziś przychodzę do was z Świąteczny Tagiem. Jutro będziemy robić pierniczki z mamą więc spodziewajcie się kulinarnego postu nie długo :) A teraz przejdźmy do pytań.


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Mniej więcej tak z 2 tygodnie przed świętami.
Wtedy zazwyczaj babcia robi pierwsze pierogi, więc zaliczam to jako początek przygotowań :)

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie, ale mam nadzieję, że może będę mieć za rok ;)

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Moje dwa ulubione to: Listy do M oraz Przyjaciel Świętego Mikołaja

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Pamiętam jak, kiedyś (miałam tak z 5 lat), któryś z braci mojego taty przebrał się za Mikołaja. 
Nagle zgasło światło i było słychać dzwoneczki, a kiedy znów było jasno, pod choinką były prezenty.
To wspomnienie najbardziej zapadło mi w pamięci, dlatego uznałam, że jest to wesołe wspomnienie :)

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Rano w wigilię jest wielkie zamieszanie i podekscytowanie. 
Zawsze ja zajmuję się nakrywaniem stołu i jego dekoracją kocham to. 
Wieczorem mamy wigilię w naszym domu u babci w pokoju.
 Babcia zawsze odmawia modlitwę, dzielimy się opłatkiem zasiadamy do wieczerzy. 
Potem siadam do pianina i trochę gram kolęd a inni trochę rozmawiają trochę śpiewają.
Potem jedziemy do drugiej babci gdzie dzielimy się opłatkiem, znowu jemy.
 A później rozdajemy prezenty. To tak w wielkim skrócie :)

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
To, że nasz mały Jezus ponownie przychodzi na świat. 
By chociaż w tych kilku dniach świątecznych zasiać w naszych sercach miłość do bliźniego :)

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Sianko pod obrusem, mniej więcej 12 potraw, nakrycie dla niespodziewanego wędrowca.

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Oczywiście, że żywą zawsze prawie mam żywą już jutro będzie stała w moim pokoju !!!

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach żywej choinki i pierniczków <3

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Lubie te kolorowe :)

12. Odliczasz dni do świąt?
Tak :) Jeszce tylko 3 !!!

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Czerwony Maybelline Colorama 15

14. Ulubiony zimowy napój?
Kakao <3

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Jest ozdobiony oczywiście, ale planuje taki post jak tylko pojawi się choinka :)

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. 
Koniecznie piszcie co sądzicie o nowy wyglądzie bloga i jutro pojawię się z postem kulinarnym.  Pa :*

6 komentarzy:

  1. Nowy wygląd bloga jest przecudny! ^^ A nagłówek to już totalnie piękny! :D
    Też robiłam ten TAG, jest bardzo fajny! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajny ten twój nowy design :) Czekam na pościk kulinarny.
    Bardzo ciekawe odpowiedzi. Ja tez przygotowania do świąt zaczynam jakieś 2 tygodnie wcześniej, jednym z moich ulubionych filmów również jest przyjaciel świętego mikołaja i moimi ulubionymi zapachami też jest zapach choinki i pierniczków.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy wygląd cudny! Bardzo ciekawe odpowiedzi! Kocham te tagi świąteczne:) Życzymy Wesołych świąt!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam poprzedniego designu, ale ten jest naprawdę ładny :) Te świąteczne piosenki co wymieniłaś są świetne. Wszystkie znam ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny nowy wygląd - też uwielbiam listy do M <3

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥