sobota, 6 grudnia 2014

Świąteczną serię postów czas zacząć :)


Już od 2 tygodni to planowałam. Zainspirowały mnie vlogerki, ale nie tylko do zebrania sił na taką serię. I startuje właśnie dziś w Mikołajki. Od teraz posty będą pojawiały się średnio co 2 dni. Nie wiem czy to wypali, ale spróbuję. I będą się pojawiały tylko świąteczne posty, aż do 26 grudnia, kiedy to znów powrócę do mojej stałej regularności :)  I dziś zaczynam świątecznym akcentem, bo gram dla was kolędę Dzisiaj w Betlejem. Mam nadzieję, że razem ze mną przygotujecie się do świąt i poczujecie ich ducha :P A teraz zapraszam was do oglądnięcia pierwszego filmiku z serii - Świąteczne Granie :)


Koniecznie napiszcie czy ten pomysł na taką serię świąteczną wam się spodobał.
A i czy was dziś spotkały jakieś mikołajkowe niespodzianki?
 Ja się z wami żegnam, ściskam mocno, przesyłam dobrą energię i Do następnego :)

18 komentarzy:

  1. Mnie nie spotkały na razie żadne niespodzianki i sie cieszę bo ich nie lubię ;) ślicznie grasz + powodzenia z regularnością.
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że zaczynasz taką serie,pierwszy raz widzę coś takiego na blogu!
    cudownie grasz na pianinie :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie posty! Czekam na więcej!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa seria! Czekam na kolejne posty z tej serii :)
    Piękne wykonanie "Dzisiaj w Betlejem" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na taką serię jak najbardziej przypadł mi do gustu! Już czekam na kolejne posty :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moja pierwsza koleda, ktorej nauczylam sie grac na pianinie;p Świetnie ci idzie;d
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  7. super! święta są cudowne,myślę, że taka seria też będzie ;) postaram się być z nią na bieżąco <3
    gratuluję wyróżnienia u nas w konkursie :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świąteczna seria musi być! Mnie niestaty nie spotkała żadna miła niespodzianka ;c
    zapraszam na jaczarownica.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jak świetnie zagrałaś! ^^ Nawet z akordami lewą ręką. :D Bardzo mi się podoba. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Seria bardzo ciekawa - nigdy się z taką nie spotkałam na blogu :) Mam nadzieję, że uda ci się zrealizować ten pomysł :D
    Pooozdrawiam!

    lifebyalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak pieknie zagrane *o*

    Co powiesz na wspolna obserwacje ? :D

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zagrane:) ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog, na pewno będę zaglądać częściej :)
    zapraszam również do mnie http://aburseme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie Mikołajki były zwyczajne... robienie zadań z fizyki.. ;p
    pięknie zagrane :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥