piątek, 12 grudnia 2014

Świąteczna Biblioteczka Karoliny :)



Pewnie zapytacie się, dlaczego świąteczna? A to dlatego, że ostatnio przeczytałam typowo świąteczną książkę i jest to - Na gwiazdę, pani Małgorzaty Musierowicz :)

To nie jest typowa książka właściwie to taki poradnik, opowieści autorki o swoich tradycjach związanych ze świętami. Ale także mnóstwo świątecznych przepisów, cytatów i historii zwyczajów wigilijnych/świątecznych :)       
W raz z autorką rozpoczynamy przygodę z dniem pierwszej niedzieli adwentu, aż do ostatniego dnia czyli wigilii. Tą książkę polecam wszystkim, którzy chcą przygotować się do świąt, ale także tym, którzy uwielbiają gotować różne nowości, bo możecie znaleźć tam wiele przepisów. 

Z okładki:

Ciekawa i miła gawęda o świętach, aniołach, piernikach i śmiesznych zdarzeniach z życia Autorki, o prezentach, bigosie, o życiu i miłości.

Jak oceniam tą książkę? Hmm... Dam jej takie mocne 7/10. 
Dziś tak króciutko, ale mam nadzieję, że wam się spodobało :)

7 komentarzy:

  1. Tego akurat nie czytałam, bo niekoniecznie lubię przepisy/gotować, ale całą Jeżycjadę Musierowicz taak <3 mogę tylko powiedzieć, że to naprawdę fajne ksiązki, acz najnowsze tomy są już nieco słabsze :/. W każdym razie to osoba z dużym talentem do pisania, nie dziwię sie, ze ksiązka przypadła Ci dość do gustu ;)
    Nominowałam Cię do LBA ^^
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam :D
    Bardzo lubię książki Małgorzaty Musierowicz :D
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tej książce, ale nigdy się z nią niestety nie spotkałam. Bardzo chciałabym to kiedyś przeczytać. ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam :)

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam,ale mam ochotę ją kupić. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam i nie wiem czy chciałabym. Rób częściej takie posty o książkach, to może coś wpadnie mi do gustu. A tak ogólnie to bardzo przyjemna notka i miło się ją czytało.Miłego weekendu !

    Pozdrawiam,
    K A L K O S I A

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam młodsza, uwielbiałam tę książkę! Mam do niej pewien sentyment :)

    Zapraszam do mnie:
    MINIMALISTYCZNY ◘

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥