piątek, 10 kwietnia 2015

Biblioteczka Karoliny


Dziś przychodzę do was z recenzją trzeciej części z serii Sklepik z Niespodzianką czyli Lidka. W tamtym tygodniu przy recenzji Bogusi wspomniałam wam, że miałam możliwość przeczytania tylko pierwszej i ostatniej część. Więc trochę kiepsko. Ale książka mi się tak podobała więc nie mogła o niej tutaj nie napisać ;)


Książka jest kontynuacją więc opowiada o dalszych losach Bogusi, Lidki, Adeli, Stasi i Konstancji. Zaczyna się mocnym wydarzeniem co bardzo mi się spodobało. W tej części bardziej skupiamy się na Adeli i Lidce. Poznajemy przeszłość miłej pani weterynarz, która bardzo dużo przeszła. Na prawdę dramatyczne chwile.

„Nawet najczarniejsza noc w twoim życiu ma swój koniec. Musisz tylko doczekać świtu.

Pogodna już nie jest tym pięknym, spokojnym miasteczkiem jak w pierwszej części. Dzieje się wiele rzeczy. Po za tym podczas pewnego wypadku Bogusia poznaję kogoś niesamowitego. Choć jej serce nadal jest skruszone na kawałki po Wiktorze. To jednak coś zaczyna się dziać.

- Od przyjaźni do miłości jeden krok.
- Trzeba tylko popchnąć jedno albo drugie, żeby na siebie wpadli.


Książka bardzo wciąga przeczytałam ją podczas jednego wieczoru. Bardzo dużo się dzieję i muszę powiedzieć, że chyba troszkę bardziej podobała mi się niż Bogusia. Po za tym wiele rzeczy domyśliłam się co prawdopodobnie wydarzyło się w drugim tomie. Ogólnie sama w sobie książka jest świetna! Właściwie tylko te przepisy mnie denerwowały. Jak zwykle pani Michalak cudownie zakończyła serie. Ach jakiego ja miałam książkowego kaca po tej książce i strasznie smutno mi było się rozstawać z bohaterami ;) Oceniam książkę 9/10. Bardzo serdecznie zapraszam was do przeczytania tej cudownej serii ;) Buziaki i Do następnego ;)

3 komentarze:

  1. Nie lubię polski autorów, a twórczość Katarzyny Michalaka zdecydowanie nie przemawia do mnie. Nie lubię takiej tematyki i po prostu wiem, ze wynudzę się przy tej książce. Dlatego mówię "stop" i nie sięgnę.

    Pozdrawiam ;)

    mianigralibro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorka ma na koncie tyle książek, a ja jeszcze żadnej nie czytałam, koniecznie muszę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No koniecznie, ja jeszcze nie przebrnęłam przez wszystkie pozycje, ale z wielką przyjemnością sięgam po następne jej książki ;)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥