wtorek, 21 kwietnia 2015

Titles Tag


Do tego Tagu nominowała mnie tommy z bloga Z książką przez świat za co jej bardzo dziękuję. Trochę czasu minęło odkąd mnie otagowała, ale przez egzaminy kompletnie nie miałam czasu. A własnie dziś był polski i historia i wos. Musze powiedzieć, że historia i wos były bardzo łatwe. A polski niespodzianka zamiast rozprawki było opowiadanie. Wszyscy jak to zobaczyli nie mogli uwierzyć. Ale przejdźmy już do tego Tagu ;)
  

1. Najdłuższy tytuł z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.

Tamtej nocy porzuciłam własne dziecko

Nie dawno skończyłam tą książkę. Bardzo mi się podobała.
I od razu skojarzyła mi się z najdłuższym tytułem.
Recenzja tej książki pojawi się nie długo ;)





2. Najkrótszy tytuł z jakim kiedykolwiek miałaś styczność.

Krąg

Tylko ta książka wpadła mi do głowy :)
Jeszcze nie czytałam jej, ale bardzo mam ochotę po nią sięgnąć.





3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką.

Bransoletka

Ten tytuł jest z kosmosu. w książce w ogóle nie było mowy o żadnej bransoletce .
 Tytuł w zupełności nie ma nic wspólnego z książką!




4. Tytuł, który opisuje książkę perfekcyjnie.

Krąg Mocy

Myślę, że ten tytuł idealnie pasuję do tej książki.
Nic dodać, nic ująć :)




5. Najbardziej irytujący tytuł.

Zostań jeśli kochasz

Chyba każdy się z tym zgodzi. 
Ta książka powinna nosić tytuł If I stay albo Jeśli zostanę.
 Bardzo mnie denerwuje, że tak przetłumaczyli ten tytuł.



6. Zmiksuj wszystkie tytuły razem i utwórz swój tytuł.

Tamten krąg został bransoletką
O matko, cudowny tytuł :D

Kogo by tu nominować. Hmm..

Brak pomysłu z bloga  Apparently curious quote.
Irenę z bloga Zapatrzona w książki 
Molencje z bloga Koneserka książek

Mam nadzieję że odpowiecie na moją nominację ;) Buziaki i Do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Na prawdę bardzo ciekawy tag :) Fajny tytuł ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag ! Tytuł naprawdę uroczy Ci wyszedł ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahhaa przekomiczny tytuł ci wyszedł!
    Też uważam, że wos i historia w większości był prosty, a to opowiadanie zamiast rozprawki, to było naprawdę coś niespodziewanego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag, też uważam że tytuł "Zostań jeśli kochasz" jest bardzo irytujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zapomniałam napisać tytułu. W ogóle polski to dla mnie była porażka. Wos tak samo. Historia jedynie prosta była.
    Fajny tytuł Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag
    Nigdy się z nim nie spotykałam :)

    http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze do tej zabawy nominowana nie byłam więc z pewnością odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za nominację. Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag ! :) nigdy go nie widziałam ! :) mam dokładnie takie same odczucia w związku z tytułem "Zostań jeśli kochasz". Grrrr :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Z opóźnieniem, ale jest. Odpowiedziałam na Twoją nominację. :)
    http://smieszna-nazwa.blogspot.com/2015/06/tag-colorful-book-i-titles.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥