poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Mix zdjęć ;)


Jak śledzicie mnie na fb W moim świcie to wiecie, że ostatnio spędzałam sporo czasu na powietrzu. I korzystając z tej pogody porobiłam trochę zdjęć. Taki post był już dawno (zresztą ostatnio dodaje tylko książkowe posty), więc to idealna okazja na zrobienie tego postu właśnie dziś ;) Zapraszam do oglądania zdjęć ;)


To już wszystkie zdjęcia ;)
 Jak zawsze napiszcie mi jakie zdjęcie wam się spodobało najbardziej ;)
Żegnam się z wami i Do następnego ;)

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, musisz częściej robić taki MIX :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny mix. Najbardziej spodobało mi się to zdjęcie z ta książką

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :3 Zainspirowałaś mnie nimi tak,że aż sama wyszłam się przewietrzyć:3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥