środa, 29 kwietnia 2015

Zniszcz ten dziennik kreatywna destrukcja #1


Już od jakiegoś czasu jestem posiadaczką tego kreatywnego dziennika. Tak wiem wielu osobą ten zamysł autorki nie podoba się i twierdzą, że jest to marnotrawstwo papieru. Ja jednak uważam, że to fajny pomysł na odstresowanie się od nauki czy szkoły i to w kreatywny i pomysłowy sposób. Przecież nie każdy musi dosłownie interpretować te zadania. Przeglądając internet można natrafić na wiele pomysłów na zrobienie danej strony. Ja dziś pokaże wam kilka stron, które wykonałam, może spodoba wam się sposób w jaki daną stronę wykonałam. Zapraszam do oglądania :)


Jak widzicie stron jest nie wiele i jakiś oryginalnych pomysłów nie miałam. Ale mam nadzieję, że mimo to wam się podobają ;) Mi osobiście najbardziej z tych stron podoba się strona "Naskrob używając ostrego przedmiotu" czyli inspiracja Gwiazd naszych wina <3 

Koniecznie w komentarzach napiszcie:
 Czy seria takich postów was by interesowała?
Co sądzicie na temat kreatywnego dziennika? 
Czy sami go posiadacie? 

Jestem ciekawa waszej opinii więc odsyłam was do komentarzy i żegnam się z wami. Do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. Nie posiadam. Jestem w grupie osób które uważają, że to marnotrawstwo papieru. Szkoda mi pieniędzy na to...coś. Lepiej chyba dołożyć i kupić książkę. Mimo wszystko jednak podoba mi się jak wykonałaś te strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie zapełniłaś swój dziennik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zapełniłaś "Zniszcz ten dziennik". Już od dawna zamierzam go kupić, ale jakoś nie potrafię się na to zdobyć.
    Najbardziej mi się podoba to, ze zadania można dowolnie interpretować :)
    Pozdrawiam :)
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły! I uważam, że każdy jest oryginalny, bo wymyślony w 100% przez Ciebie :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły, zwłaszcza inspiracja "GnW"! :D
    Fajnie byłoby jeszcze raz zobaczyć coś takiego w Twoim wykonaniu. Myślę, że seria tego typu postów to całkiem sympatyczna idea.
    Osobiście uważam, że "Zniszcz ten dziennik" wcale nie jest taki zły. Od czasu do czasu chyba każdemu przyda się takie "artystyczne wyżycie się".

    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw z Gwiazd naszych Wina wykorzystałam na stronie z "zapachem". ale Twój też nie jest najgorszy.
    Jeśli chodzi o pierwszą stronę, to myślimy podobnie!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością, będę oglądała twoje kreatywne poczynania ze "Zniszcz ten dziennik", więc jak najbardziej takie posty mnie interesują ^^ Sama nie raz się zastanawiałam nad jego kupnem, ale dalej nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na początku, kiedy 'Zniszcz ten dziennik' dopiero wchodził, uważałam, że to jest beznadziejny pomysł. Ale w sumie potem jakoś się do tego przekonałam i nawet zastanawiałam się nam kupieniem. :D
    Ojejku, jaka śliczna ta strona z 'Gwiazd naszych wina'! <33
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie niszczysz ten dziennik. Strona z pączkiem jest mega! <3 Czekam na więcej. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak w odpowiedzi na pytania:
    1. Przyznam, że mnie średnio to "jara", gdy nie jest to szczególnie zaskakujące, ale wszystko zależy od Ciebie ;)
    2. Hmmm... Ciekawy pomysł autorki. Ludzie generalnie są kreatywni, ale potrzebują bodźca- voila! Oto i mają.
    3. Nie mam, wolę swoje własne "bodźce" ;) Co nie znaczy, że potępiam, inicjatywa mi się podoba
    I też uwielbiam "Gwiazd naszych wina", której z nas choć trochę się nie podobała historia Hazel?
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Listę zakupów zrobiłaś świetną, serio xD chyba najbardziej mi się podoba z tego, hmm, zestawu, bo - bez urazy, wiele pomysłów już u kogoś widziałam, ale pierwszy raz widzę listę zakupów tak pociesznie zrobioną :D

    jezeli byłabyś ciekawa - zapraszam do siebie, również niszczę dziennik ;) pozdrawiam!
    http://zazusiowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥