środa, 8 kwietnia 2015

Clothes - Book TAG


Dziś przychodzę do was z cudownym tagiem, który wymyśliła Minni z bloga Bądź tu i teraz ;) Bardzo się cieszę, że mnie otagowałaś. I od razu zabieram się do odpowiadania na pytania ;)



DŻINSY - książka, która nigdy mi się nie znudzi.

Nie jestem osobą która może czytać kilka razy książkę, bo dla mnie to już nie to samo zaczynam i wiem co dalej będzie :/ Dlatego, nie często czytam kilka razy jakąś książkę. Ale pierwszą książką, o której pomyślałam to Harry Potter i Kamień Filozoficzny. 
Do niej mogę wracać cały czas świat magi, dzieciństwo bohaterów, cudowny Hogwart. Ah...





SUKIENKA - książka, która była lekka i szybko mi się ją czytało.

Zdecydowanie Sklepik z Niespodzianką Bogusia, ostatnio skończyłam ją czytać, więc w pierwszej kolejności wpadła mi do głowy. Zresztą chyba każdą książkę pani Michalak czyta się lekko i szybko ;)





SWETER - książka, która rozgrzała moje serce.

Kosogłos po prostu ROZPIERNICZA SYSTEM jak by powiedziała Anitka z Bookreviews i ja się jak najbardziej z nią zgadzam. Tyle emocji jest w tej książce. Zdecydowanie idealnie pasuje do tego pytania ;)





GORSET - książka, która miała sztucznych bohaterów.

Książka, która miała takich bohaterów to Klub byłych przyjaciółek. 
Nie wypowiem się na temat tej książki, bo powoli krew mnie zalewa jak ją wspominam...




KOMBINEZON - książka, której niczego nie brakowało.

Tu chyba postawię na Zostań jeśli kochasz. Urzekła mnie ta książka.
 Przy zakończeniu nawet płakałam. Po prostu była świetna ;)



PIDŻAMA - książka, do której mam duży sentyment. 

Taką książką jest Ania z Zielonego Wzgórza. Właściwie nie wiem dlaczego, ale w pierwszej chwili o niej pomyślałam. To książka mojego dzieciństwa czytałam ją w czwartej klasie podstawówki i do tej pory miło ją wspominam i lubię czasem do niej sięgnąć ;)






KAMIZELKA - książka, której czegoś brakowało.

Nie wiem dlaczego, ale czegoś brakowało mi w Bransoletce - Ewy Nowak. Skończyłam ja kilka dni temu podobała mi się ale czegoś mi brakowało. Sama nie wiem czego..




I to już wszystkie pytania ;) Wielkie brawa dla Minn, bo na prawdę ułożyłaś cudowny Tag ;)
A teraz kogo by tu nominować. Hmm..

Lexiss z bloga Łowczyni Książek Moja kochana znowu Cię otaguje :D
Michalinę z bloga Książkowy Świat
Rose z bloga Recenzje Rose
I może jeszcze Marzenkę z bloga Zaczarrowana

Mam wielką nadzieję, że odpowiecie na ten Tag ;) Żegnam się i Do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag ! Ja kocham Anię i zawsze będę z wielką radością do niej sięgała po raz setny...
    Innych książek z tej listy nie czytałam a mam zamiar zabrać się za panią Michalak ;)

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach muzyce no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominację! Bardzo fajny tag, dlatego z chęcią odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak mi miło, że tak szybko go wykonałaś ^^ Ten TAG to naprawdę nic szczególnego, ale mimo wszystko dziękuję za pochwałę ^^ Czuję się również nieco zazdrosna, bo w twoim wykonaniu wyszedł o niebo lepiej :D
    Super, że "Zostań jeśli kochasz" trafiło do tej kategorii, bo książki jeszcze nie czytałam, więc mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag i ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag :) Bardzo dziękuję za nominację! Z przyjemnością na niego odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś przeze mnie nominowana do Titles Tag :) http://z-ksiazka-przez-swiat.blogspot.com/2015/04/titles-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Harry Potter to książka którą można czytać i czytać. Ja wracam do ulubionych fragmentów i czytam je czasem po 10 razy ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy ten tag ,muszę to przyznać! Dziękuję Ci Kochana za nominację! Z przyjemnością odpowiem na pytania:3

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy tag, brawo dla Minn za kreatywność :) też uwielbiam Kosogłosa, to moja ulubiona część trylogii
    (swoją drogą: Minn, Minni, Minnimka, kurczę, mało oryginalna jednak jestem :D)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny Tag :) Barwa dla autorki :)
    Też mam sentyment do Ani :) Achh
    Potter to idealna para jeansów :)

    aglobooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowy Tag, oczywiście brawa dla autorki :D Również uważam, że Harry nigdy się nie nudzi, ale jednak tak jak Ty, nie lubię czytać książek po kilka razy bo potem nie ma już tej przyjemności.
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥