poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Książka pod lupą


Chcę rozpocząć nową serię na blogu, w której będę brać książkę pod lupę. I będzie polegało to na szukaniu w tej pozycji ciekawych prawd życiowy czy inspirujących cytatów. Mam nadzieję, że serię przyjmiecie dobrze i wam się spodoba ;) Dziś pod lupę weźmiemy mniej znaną książkę. Co nie znaczy, że nie jest książka, która skłania nas do myślenia. Wręcz przeciwnie :) Mówię tu o książce polskiej mało znanej pisarki dla dzieci i młodzieży pani Katarzyny Majgier pt. Świat według Vanessy.


Tą książkę opisywałam już jakiś czas w Biblioteczce Karoliny, ale recenzja trafiła do małej liczby osób więc właśnie dlatego postanowiłam, że ta książka trafi jako pierwsza do nowej serii ;) Książka mnie urzekła i będę ją polecać w kółko aż wreszcie świat o niej usłyszy.


W skrócie o fabule: Książka opowiada o siedemnastoletniej dziewczynie o niespotykanym imieniu - Vanessa. Wychowała się ona w kiosku z gazetami, ponieważ jej matka ma właśnie kiosk. Przez pewną sąsiadkę dziewczyna gwałtownie zmienia się i zaczyna kochać książki. Książka jest także fajnie napisana, bo w formie gazety ;) Jeśli chcecie się więcej dowiedzieć zapraszam do mojej recenzji KLIKNIJ TUTAJ  

Moim głównym celem/założeniem w tej serii jak już powiedziałam jest pokazanie jest wam ciekawych, inspirujących cytatów z tej książki a więc o to one:

Jeśli człowiek chce się nauczyć, nauczy się, nawet sam, więcej niż ktoś inny przy pomocy najlepszych korepetytorek!

Na naukę nigdy nie jest za późno!

Pomyślałam, że poczytałabym sobie jakąś książkę, bo nadal zamierzam czytać. Wciągnęło mnie to!

Masz marzenia? Uważaj, bo się spełnią!

Podsumowując nie jest to jakąś super wymagająca powieść taka prosta powieść, która tą swoją prostotą mnie urzekła. Mam nadzieję, że wypowiecie się na temat tej książki albo ogólnie serii czy wam się podoba itd. A i mam jeszcze jedno ogłoszenie od dziś do 24 kwietnia zniknę z blogosfery bo chcę jakoś przygotować się do egzaminów posty będą bo przez święta trochę ich zaplanowałam ale nie będę raczej komentować waszych blogów mam nadzieję że mnie zrozumiecie ;) To tyle na dziś ode mnie żegnam się z wami i Do następnego ;) 

7 komentarzy:

  1. Ciekawe posty rozpoczynasz. Książka wydaję się być ciekawa, pierwszy raz o niej słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o tej książce ale wydaję się być całkiem fajna!
    Jak znajdę chwilkę wolnego czasu to się wezmę za jej czytanie :*
    mademezuzana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie.
    Wybiorę się po nią do biblioteki w chwili wolnego czasu, przyda mi się jakaś odskocznia od kryminałów i thrillerów ;)
    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :)
    O książce nie słyszałam, ale jeśli wpadnie mi w ręce to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szykuje się ciekawa seria :) Świetne cytaty ;)
    Nominowałam Cię do TAG'u stworzonego przeze mnie (nic oryginalnego, nic czego wcześniej by nie było) i byłoby mi miło gdybyś miała chęć go wykonać :)
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/2015/04/clothes-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skusze sie na tą książkę :) ciekawe cytaty wyszukalas ;*
    Pozdrawiam!! <33
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w życiu widzę tą książkę. Wyczuwam kolejną książkę na półce "Chcę przeczytać" :) :) :)
    Podoba mi się twój pomysł "Książka pod lupą" oryginalny i ciekawy sposób na zachęcenie do dobrych książek :)
    aglobooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥