wtorek, 14 kwietnia 2015

Ulubieni bohaterowie książkowi


Pod postem o Książkowych Inspiracjach w komentarzach padła propozycja by napisać dla was post o ulubionych bohaterach. Ja widzicie trochę zeszło mi się z napisaniem tego posta. Sporo się zastanawiała i w końcu zdecydowałam się na ośmiu bohaterów. No i bez przedłużania zobaczcie tą cudowną ósemkę ;)



Ania z Zielonego Wzgórza
Niepoprawna romantyczka i marzycielka za to jej bujną wyobraźnie ją uwielbiam.
Nic dodać nic ująć ;)

Katniss Everdeen
Podziwiam ją za jej odwagę, poświęcenie i wytrzymałość.

Mia z Zostań jeśli kochasz
Kocham ją za jej oddanie i miłość do muzyki.

Jace z Darów Anioła
Jego poczucie humoru. Jego teksty i sposób bycia. Urzekły mnie ;)

Hermiona Z Harrego Pottera
Uwielbiam ją za jej upór miło że była z rodziny Mugoli uczyła się i była bardzo pracowita.
Po za tym była świetna przyjaciółką Rona i Harrego ;)

Agustus z Gwiazd naszych wina
Uwielbiam go za całokształt. A w szczególności za jego metafory :)

Harry Potter
Wiem, że nie których mógł denerwować. Ale ja go bardzo lubiłam. Mocno współczułam mu, że jest samotny i nie ma rodziców.

Łucja z Opowieści z Narni
Właściwie nie wiem dlaczego ale ją najbardziej lubiłam z całego rodzeństwa.
Mała, słodka. Pierwsza przeszła do Narni ;)

Syriusz Black z Harry Pottera
Nie wiedzieć czemu bardzo go polubiłam by nie winny a wtrącili go do Azkabanu :(

To wszystko krótko i na temat. Mam nadzieję że spodobał wam się ten post ;) Koniecznie napiszcie jakich wy bohaterów uwielbiacie ;) Buziaki i Do następnego ;)

7 komentarzy:

  1. Do moich ulubieńców też zaliczyłabym Anię, Jace'a, Syriusza i Katniss :)
    Dodałabym do tej listy jeszcze Cealenę Sarodhien ze "Szklanego Tronu", Magnusa Bane'a, Penryn z "Angelfall", Leonarda z "Wybacz mi Leonardzie" i Amber z "Prawie jak gwiazda rock'a" :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z HP właśnie najbardziej lubiłam Syriusza i... Jamesa oraz Lily, choć prawie nic tam o nich nie było :)
    Poza tym ciężko by mi było chyba wybrać ulubionych bohaterów, bo w każdej książce w każdym bohaterze można dopatrzyć się czegoś niezwykłego (o ile autor potrafi opisywać i tworzyć złożone charaktery) :)

    Zapraszam do mnie - http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej z Harrego to lubiłam Moodiego i McGonagell no i Snape`a. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś tak średnio Mia z ,,Zostań jeśli kochasz" przypadła do gustu.. Syriusza Blacka też lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. moja lista ulubionych bohaterów wyglądałaby bardzo podobnie ;) może kiedyś też zrobię taki post ;)
    jeśli miałabyś chwilę to zapraszam do siebie, byłabym bardzo wdzięczna za wyrażenie opinii na temat moich recenzji oraz mojego bloga ;) pozdrawiam
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie, spośród Twoich bohaterów najbardziej lubię Anię i Augustusa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawienie :3 Spośród wszystkich najbardziej lubię Jace iAugusta ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥