piątek, 11 września 2015

Biblioteczka Karoliny


Z tą książkę chciałam się zapoznać od dłuższego czasu, ponieważ Zostań jeśli kochasz bardzo mi się podobało i bardzo chciałam się dowiedzieć co dalej się działo z Mią i Adamem. A więc dziś opowiem wam o moich odczuciach co do Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman.



Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który na zawsze zmienił życie Mii. Chociaż dziewczyna straciła rodziców i młodszego brata, postanowiła żyć dalej. Obudziła się ze śpiączki… ale zniknęła z życia Adama. Teraz żyją osobno po dwóch stronach Ameryki – Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, Adam jako rockman, idol nastolatek i obiekt zainteresowania tabloidów. Pewnego dnia jednak Adam przechodzący się ulicą widzi plakat na którym jest data występu Mii. Postanawia ostatni raz  jej posłuchać. Jednak ten występ zmieni wszystko.




Po pierwsze rozczarowało mnie to w tej książce, że akcja dzieję się trzy lata po wypadku. Liczyłam bardziej na to, że akcja drugiej części będzie od razu po wypadku się działa. A jednak autorka zrobiła taki przeskok. Co do pisania z punktu Adama to mi się nawet podobało. Ale pomimo tego plusu według mnie akcja strasznie wolno się toczyła i było po prostu nudno. Dopiero pod koniec książki zaczęło się coś dziać i to podniosło troszkę moją ocenę. Zakończenie powieści też bardzo mi się podobało co też jest dużym plusem. Reasumując powieść jest dobra, ale nic po za tym i według mnie zasługuje na 6/10.

Wróć jeśli kochasz - Gayle Forman - Wydawnictwo Nasza Księgarnia - 283 strony

13 komentarzy:

  1. Film na podstawie pierwszej części mi się nie podobał, toteż nie jestem ciekawa jak historia się potoczyła :p
    Szczególnie jeżeli akcja się tak wlokła jak piszesz!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film mi także się nie spodobał uważam, że książka dużo lepsza ;) Oj wlokła mi się ta druga część ;)

      Usuń
    2. Ja z kolei słyszałam opinie, że film był mimo wszystko lepszy od książki. Na razie nie potrafię tego ocenić, bo widziałam jedynie film, ale jak najszybciej chcę się zabrać za książki Gale Foreman.

      Books by Geek Girl

      Usuń
    3. Ogólnie większość osób film się podoba. Ja liczyłam na coś innego i się rozczarowałam

      Usuń
  2. Bardzo mi się ta książka podobała, polecam również "Ten jeden dzień" tej autorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jej, ale leży koło mnie codziennie przy łóżku xd

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie leżała przez kilka miesięcy i nie mogłam się jakoś za nią zabrać i w sumie nie dziwię się sobie :P

      Usuń
  4. Mam podobne odczucia do drugiej części. Ale masz rację, punkt widzenia Adama jest wielkim plusem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie bardzo podobała się kontynuacja, bałam się, że autorka niechcący zepsuje coś pięknego, co zostało zapisane w pierwszym tomie. Jednak na szczęście nic takiego się nie stało!
    Świetna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie wręcz odwrotnie każdemu podoba się coś innego ;) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Ostatnio dosłownie wszędzie widzę książki tej autorki, ale sama nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z jej twórczością i szczerze mówiąc jakoś niespecjalnie mnie do tego nie ciągnie. Twoja recenzja utwierdza mnie tylko w tym przekonaniu :3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥