wtorek, 8 września 2015

Książkowe Inspiracje #6


Mam dla was dziś nowe inspiracje. Wrzesień się zaczął, więc już koniec naszego leniuchowania więc trzeba się czymś pocieszyć i zmotywować. Więc zapraszam bardzo serdecznie na już szóste Książkowe Inspiracje ;)

 
Zdjęcia znalezione na We♥it

Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało? 

Ps. Ponieważ zaczęła się szkoła stwierdziłam, że ograniczę się do dwóch postów tygodniowo, bo teraz wszyscy będziemy mieć mniej czasu i po prostu myślę, że tak będzie lepiej ;)

12 komentarzy:

  1. Ostatnie i jeśli pozwolisz wykorzystam je w jednej ze swoich notek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystaj to i tak przypadkowe zdjęcia z internetu ;)

      Usuń
  2. Pierwsze, drugie i ostatni ♥ Prześliczne, przecudne, przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka, szkoda że nie umiem robić takich ładnych zdjęć :P
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia <3. Klimatyczne i idealnie wpisujące się w klimat jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać, a książkowe inspiracje to cudo ♥
    Świetny post! Mam nadzieję, że zajrzysz do mnie i zostawisz coś po sobie ♥ Prosiłabym również o kliknięcia w najnowszym poście!:) zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, jak się patrzy na te obrazki, to aż się chce czytać :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥