wtorek, 22 września 2015

Stosik książkowy #3


Dawno nie było u mnie stosiku, więc skoro tylko trochę książek do przeczytania się mi uzbierało. To postanowiłam je wam pokazać. Co prawda nie jest tego bardzo dużo, ale pomyślałam, że czemu nie dawno stosiku nie było ;)


  • Śnieżynki - Liliana Fabisińska - Taką nowość udało mi się dorwać w miejskiej bibliotece. Przeżyłam szok jak zobaczyłam, że taka nowość jest dostępna w mojej bibliotece. 
  • Serena - Ron Rash - Kolejna nowość w mojej bibliotece. Jestem ciekawa co jeszcze mogę tam znaleźć.
  • Sekretnik - Katarzyna Michalak - Tą wzięłam dość spontanicznie i nie wiem czy przeczytam ją, bo jest tak jakby pisana w formie pamiętnika. 
  • Najdłuższa podróż - Nicholas Sparks - Ta książka leży na mojej półce już od wakacji, ale wciąż nie mam weny by się za nią zabrać co prawda wiele osób ją poleca i w ogóle, ale na razie chyba nie mam ochoty jej czytać. Ale muszę się za to zabrać, bo książka jest pożyczona od rodziny i przydało by się ją w końcu oddać ;)
  • 19 razy Katherine - John Green - Tak postanowiłam dać jeszcze jedną szansę Greenowi już zawiodłam się na Szukając Alaski nie podobała mi się nie wiem, ale jakoś nie mogę się ze stylem tego autora polubić, ale może ta książka wreszcie  mnie przekona do stylu Greena.

Nie długo pojawi się za pewne następny taki krótki stosik, bo mam w sobotę urodziny i zamawiam sobie jako prezent sama dla siebie dwie książki, ale jeszcze nie zdradzę wam jakie śledźcie mnie na instagramie, bo tam na pewno pokaże wam paczkę jak przyjdzie a po za tym jestem w nowej szkole i w szkolnej bibliotece też widziałam kilka ciekawych tytułów więc z przyjemnością przytargam kilka książek do domu :D A w piątek czeka na was recenzja książki, więc do piątku :) 

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny stosik :3 Wszystkiego najlepszego Kochana♥♥♥Za w czasu składam Ci życzenia , gdybym od natłoku obowiązków zapomniała. ,, Najdłuższą podróż" musisz koniecznie przeczytać , gdyż jestem pewna, że Ci się ona spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) No tak za Najdłuższą podróż mam nadzieję szybko się zabiorę ;)

      Usuń
  2. Oo, to w takim razie życzę Ci stu latek i wszystkiego najlepszego ^^
    A jeśli chodzi o stosik to bardzo fajny - nie liczy się ilość, ale jakość c: Choć słyszałam jedynie o dwóch ostatnich książkach :s

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie, wszystkiego dobrego! Ja w następnym tygodniu odchodzę imieniny, więc chyba również sprawię sobie książkę z tej okazji ;)
    "Śnieżynki" to mega nowości, została wydana przecież w tym miesiącu, też mam ją na półce i na dniach będę czytać :) Masz super bibliotekę, choć przyznam, że ostatnio ja na swoją też nie narzekam ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i tobie też, życzę wszystkiego dobrego ;) Ja aktualnie śnieżynki już przeczytałam i recenzja pojawi się niebawem ale muszę powiedzieć, że bardzo dużo emocji we mnie wywołała ;)

      Usuń
  4. Kurczę, to mnie zaskoczyłaś tym Greenem. Nie jestem co prawda fanką, ale ogólnie jego powieści są spoko ( czytałam "Papierowe miasta" oraz GNW). "Szukając Alaski" mam w bliskich planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Johna Greena uwielbiam,Najdłuższą podróż obejrzałam film..niestety zaczął się rok szkolny i nie mam tyle czasu na czytanie książek aktualnie czytam Mitologię Grecką mam nadzieję że znajdę czas niedługo na jakieś dobre książki.


    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niestety teraz coraz mniej czasu będę mieć na czytanie a tyle cudownych książek jest wokół :(

      Usuń
  6. Czytaj Sparska, Książka jest naprawdę dobra. Ps. Masz mały, ale dla mnie widoczny błąd : nie mam ochoty ją czytać. Powinno być nie mam ochoty jej czytać. Forma, którą masz nie jest poprawna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście bardzo lubię "19 razy Katherine", chociaż książka ta jest strasznie niedoceniana przez innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam że mówią ze to ponoć najgorsza książka Greena

      Usuń
    2. No właśnie słyszałam że mówią ze to ponoć najgorsza książka Greena

      Usuń
    3. No właśnie słyszałam że mówią ze to ponoć najgorsza książka Greena

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥