wtorek, 29 września 2015

Podsumowanie września


I już za nami pierwszy miesiąc szkoły. Muszę powiedzieć, że dość szybko udało mi się za klimatyzować w nowej szkole i myślę, że w sumie nie jest tak źle. Ale już widzę, że będzie to dość ciężki rok, ale szczerze powiedziawszy nie żałuję, że wybrałam taki kierunek ;) W sumie jestem zadowolona z tego miesiąca. Myślałam, że będzie ciężko, bo nowa szkoła i wiele spraw na ten miesiąc się złożyło, ale jest bardzo dobrze ;)



Co prawda wynik nie powala, ale tak na prawdę myślałam, że nie przeczytam nic. 
Bo jednak wrzesień był bardzo pracowity i nie było za dużo na to czasu. 
Ale udało się mi przeczytać trzy książki ;)

  • Śnieżynki - Liliana Fabisińska - 375 stron - Recenzja już w piątek ;)
  • Elita -  Kiera Cass - 255 stron - Recenzja już niebawem ;)
____________________________

Łącznie przeczytałam 1190 stron co daje mniej więcej 40 stron dziennie. 


Na początku września, kiedy nie musiałam się jeszcze uczyć to obejrzałam cztery filmy:

Zaintrygowana tagiem W głowie się nie mieści na kanale Czytając Książki.
Postanowiłam obejrzeć tą bajkę i muszę powiedzieć, że jest bardzo przyjemna ;)  


Obejrzałam też dwa filmy, które od dawna chciałam obejrzeć jest to Pitch perfect i Pitch perfect 2.
Cudowne filmy musicalowe co prawda bardziej podobała mi się pierwsza część, ale piosenki z obu części bardzo mi się podobały ;)


I ostatnim filmem jest Paddington. Bardzo fajny fabularny film polecam.


 

W tym miesiącu królowała u mnie piosenka Tabb & Sound’N’Grace - Na Pewno :) 


Po za tym słuchałam także tych piosenek:


A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

12 komentarzy:

  1. Też przeczytałam 3 książki.
    A na jakim kierunku jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy książki to wynik, którym i tak możesz się cieszyć ^^ Ooo, muszę wreszcie obejrzeć "W głowie się nie mieści" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jak trzeba się cieszyć :P Koniecznie obejrzyj cudna bajka ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Pitch Perfect. Uwielbiam! Co prawda dwójki jeszcze nie miałam okazji oglądnąć, ale piosenki z pierwszej części są genialne, bardzo często jak Ty słucham całego soundtracku ^^
    A Eda piosenki również kocham: zwłaszcza Give me love oraz I was made for loving you <3

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Pitch perfect <3 Ja też Give me love uwielbiam :)

      Usuń
  4. Pitch Perfect jest świetne! Byłem w kinie na drugiej części i uśmiałem się jak nigdy dotąd.
    Słyszałem od koleżanki, że Rywalki są świetne, ale chyba nie dla mnie :D
    Na Pewno to świetna piosenka! Również u mnie królowała :)
    Pozdrawiam :)))
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się świetna piosenka ;) Mi druga cześć mniej się podobała niż pierwsza ;)

      Usuń
  5. Ja przeczytałam 5 książek + jestem w trakcie szóstej. Także zrobiłam podsumowanie ;)
    http://zaczytan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah! Pitch Perfect uwielbiam! Szkoda, że nie ma przetłumaczonej powieści na polski.
    Również widziałam "W głowie się nie mieści" niesamowite jak wszystko zostało tam przedstawione, oglądając znalazłam tam taką głębie. No tak, jakby. Uwielbiam bajki Disney'a!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥