piątek, 30 stycznia 2015

Biblioteczka Karoliny ;)


O tej książce co nie co słyszałam i miłą niespodzianką było zobaczyć ją pod choinką :) Zakochałam się w niej ;) Cudowna książka, która mnie naprawdę porwała. Bardzo się cieszę, że ta książka zasiliła szeregi mojej skromnej biblioteczki ;)
Książka opowiada o życiu siedemnastoletniej Mii. Żyje w cudownej rodzinie, bardzo szczęśliwej rodzinie pewnego zimowego dnia, kiedy zostają odwołane lekcje w szkołach. Całą rodziną wybierają się na przejażdżkę, która na zawsze wszystko zmienia...



Od Autora:

Mia straciła wszystko. Czy miłość pokona śmierć?

Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie.

Poruszająca książka o dającej wsparcie rodzinie, przyjaźni, samotności i znajdowaniu swego miejsca na ziemi, o umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. "Zostań, jeśli kochasz" opowiada o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać.


Bardzo podobało mi się w tej książce to, że podczas tego, kiedy ona jest w tym stanie zawieszenia wspomina te dawne dzieje: Jak poznała Adama, Jej przygodę z muzyką itd. Ta książka bardzo mi się podobała muszę powiedzieć, że przy niej uroniłam łezkę. A druga cześć już wyszyła, więc muszę ją koniecznie przeczytać. Zostań jeśli kochasz oceniam 10/10. Buziaki i Do następnego ;)

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam. Ale na internecie można spotkać dość sprzeczne recenzje. Na razie w sumie mnie do niej nie ciągnie, ale w końcu pewnie będę chciała się przekonać o co tyle szumu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Libresca nie miałam jeszcze okazji jej przeczytać.U mnie jedna dziewczyna dostała ją na klasowe mikołajki , a pozostałe koleżanki dosłownie oszalały na jej widok.Ja nie odczuwam jak na razie presji , aby ją przeczytać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam. I tak szczerze to ona była dla mnie strasznie nudna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam, jeśli znajdę w bibliotece:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mam zamiar przeczytać tę książkę! Mam nadzieję, że mi również się spodoba ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą książkę, jedna z piękniejszych jakie przeczytałam w ostatnim czasie. Właśnie czytam "Wróć , jeśli pamiętasz" i myślę, że jest ona równie dobra jak "Zostań, jeśli kochasz", więc polecam Ci po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zaczęłam ją czytać, wciąga bardzo :) Cudowna jest!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotykam się już któryś raz z recenzją tej książki na blogach i muszę powiedzieć, że wszystkie były pozytywne, więc może w końcu się skuszę i ją przeczytam :D pozdrawiam

    http://ylyys.blogspot.com/2015/02/4-wiaroomca.html

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie przeczytam :)
    Zapraszam na nowy post, jeżeli możesz kliknij w link na końcu
    Obserwuje
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥