niedziela, 4 stycznia 2015

Najlepsze książki 2014 roku :)


Jako, że rok 2014 już kilka dni temu się skończył. Postanowiłam podsumować w tym poście te najlepsze książki, które w tym roku przeczytałam ;) Mam nadzieję, że taki post wam się spodoba ;) I zaczynamy :)



Nie przypadkowo ta książka pojawiła się na tej liście. Pamiętam, że bardzo mi się spodobała. Opowiada o dorastaniu, zmierzaniu się z problemami i chorobą. Idealna książka młodzieżowa. Serdecznie wam polecam. Jeśli jesteście ją bardziej zainteresowani zapraszam was do mojej recenzji, w której więcej o niej się dowiecie.

Recenzja Bratnie Dusze KLIKNIJ TU ;)  


Tej książki co prawda recenzja pojawiła się w styczniu, ale ja skończyłam ją jeszcze w grudniu. Jak najbardziej zaliczam ją do tej listy. Porwała mnie. Zakochałam się w bohaterach, w historii i choć nigdy nie przepadałam za taką literaturą tą serię pokochałam :) Miasto Kości jest początkiem serii Darów Anioła :) Jeśli nie czytałeś poprzedniego postu zapraszam ;)

Recenzja Miasta Kości KLIKNIJ TU :)


Jest to moja ulubiona część Jeżycjady. Dopiero na początku 2014 roku ją odkryłam od tego czasu jest tą ulubioną ;) Opowiada o Idzie Borejko zakompleksionej nastolatce. Ucieka z wakacji i wraca sama do domu zostawiając tam całą rodzinę. By mieć co jeść przez te kilka dni zanim reszta domowników wróci. Zatrudnia się jako dama do towarzystwa..

Recenzja Idy Sierpniowej KLIKNIJ TU ;)


Cudowna, humorystyczna książka Ewy Nowak. Przy której możemy się rozerwać, pośmiać czytając przygody zwariowanej rodziny Gwidoszów. Bardzo podoba mi się jej okładka ;) W tej książce jest dużo wątków nastoletnia miłość, anoreksja. Musze powiedzieć, że to była moja pierwsza książka tej autorki i zrobiła na mnie duże wrażenie, bo sięgnęłam po kolejne ;)

Recenzja Wszystko tylko nie mięta KLIKNIJ TUTAJ ;)



I na koniec moja perełeczka :D Musze powiedzieć, że cudowna to książka jest jest to 2 część serii pani Katarzyny Michalak - Zacisze Gosi. Na prawdę muszę powiedzieć, że ta oto część była dużo lepsza od poprzedniej i na długo zostanie w moim sercu ;) Jest kontynuacją Ogrodu Kamili ;) Opowiada o dalszych losach Gosi, Kamili, Łukasza i Jakuba. Na dzielnicy Leśnych dzwonków pojawia się też nowa sąsiadka która też skrywa pewną historię.

Recenzja Zacisza Gosi KLIKNIJ TUTAJ ;)
Recenzja Ogrodu Kamili KLIKNIJ TUTAJ ;)



Mam nadzieję, że takie podsumowanie się wam podobało.
 Napiszcie koniecznie wasze najlepsze książki 2014 roku.
 Ja się z wami już żegnam i Do następnego ;)

11 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię thrillery :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych książek czytałam tylko "Miasto kości", ale nie zrobiło na mnie takiego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Miasto kości" jest rewelacyjne :) O moich najlepsze książkach 2014 roku będziesz mogła przeczytać na moim blogu.Muszę nad tym chwilę pomyśleć, bo trochę się ich nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do siebie na NAJLEPSZE ZRECENZOWANE KSIĄŻKI 2014 ROKU (według mnie).
      http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/2015/01/najlepsze-zrecenzowane-ksiazki-2014-roku.html

      Usuń
  4. Niestety nie znam żadnej z tych książek. :)

    Zapraszam do mnie. Jeżeli mój blog Ci się spodoba, to zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło. ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=3Q6rf8kKX0E
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Idę Sierpniową i też bardzo mi się spodobała :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam 'Idę sierpniową' oraz 'Wszystko tylko nie mięta'! <3 Reszty książek niestety nie czytałam, ale wydają się bardzo ciekawe. ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tych książek, ale mogę ci polecić Pretty Little Liars wszystkie tomy jeśli nie czytałaś są mega *O*

    zapraszam do mnie -> kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie czytałam, żadnych z tych książek, ale w najbliższym czasie postaram się po którąś sięgnąć :)
    Mnie najbardziej zachęca książka Miasto Kości!

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wziąć się za siebie i zacząć czytać tę książki, nie czytałam ani jednej, a słyszałam, że ''Bratnie dusze'' są bardzo wciągające.

    Obserwuje(jako: Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podejrzewałam, że ktoś jeszcze czyta książki Małgorzaty Musierowicz! Moją ulubioną pozycją z jej repertuaru jest Kłamczucha. Ewę Nowak też ubóstwiam, jest jedną z moich ulubionych, polskich autorek. Muszę przeczytać Dary Anioła! Kolejna osoba pisze, że jest to super książka, a ja jej nie przeczytała! Trzeba to nadrobić. Zapraszam do mnie: www.silava506.blogspot.com Znajdziesz tam recenzję, opowiadania i luźne przemyślenia książkocholiczki. Czytasz = Komentujesz | Pozdrawiam, Silava ;3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥