piątek, 16 stycznia 2015

Plany na ferie !


Chciałabym was na początku przeprosić za tą tygodniową przerwę. Miałam dużo nauki przed rozpoczęciem ferii wszyscy chcieli byśmy napisali klasówki przed feriami. Po za tym miały być przesłuchania do konkursu muzycznego, ale na szczęście przełożyli. Straciłam też wenę na pisanie, ale ten tydzień odpoczynku od bloga dobrze mi zrobił nabrałam nowych sił na pisanie ;)
Dziś z okazji tego, że właśnie rozpoczęłam ferie chciałabym powiedzieć wam o moich planach :)

  • Jak już wyżej wspomniałam biorę udział w konkursie muzycznym - Śpiewamy piosenki The Beatles. Występuje w zespole razem z 3 koleżankami. Ja będę grała na pianinie do tego będzie jeszcze saksofon i klarnet i śpiew mam nadzieję, że w czasie ferii będziemy robiły próby i będziemy przy tym dobrze się bawić ;)
  • Przez ferie mam, także zrobić projekt na biologię.
  • Oczywiście mam także plany czytelnicze :) Oto stosik na ferie: Krzyżacy - lektura mam nadzieję, że dam rade ją przeczytać, Wiśniowy dworek i Powrót do poziomki to dwie powieści Katarzyny Michalak i na koniec dwie króciutkie książeczki czyli Oskar i pani Róża i Mały Książę.


  • Chciałabym podszkolić trochę angielski. Mam klasówkę po feriach, więc chciałabym już teraz zacząć się uczyć. Wielkimi krokami zbliżają się egzaminy, dlatego chciałbym też poćwiczyć trochę testów :)
  • I najważniejsze zostawiłam na koniec czyli blog jak wspomniałam już wcześniej przez ten tydzień znów nabrałam chęci i siły. Więc chce znów powrócić do serii Fotografia w teorii oraz będę pisać recenzje książek oraz inne posty ;)

Napiszcie mi w komentarzach swoje plany na ferie. 
Wiem, że wielu z was jeszcze ich nie zaczęła, ale co wam szkodzi już pomyśleć o feriach :)
 Buziaki i Do następnego :)

15 komentarzy:

  1. Ja ferie będę miała dopiero w lutym, ale zamierzam je spędzić uprawiając sporty zimowe i czytając książki.
    Będę trzymać za Was kciuki:) Swoją droga ,, Krzyżacy" to moja ukochana lektura z gimnazjum ♥

    http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za trzymanie kciuków na pewną się przydadzą ;)

      Usuń
  2. ciekawe plany:) Powodzenia w konkursie muzycznym!

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na konkursie i we wszystkim co ciebie również po feriach czeka! Dasz radę ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też planuję przez ten czas podszkolić swój angielski :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ferie już teraz? Kurcze, Małopolska ma w tym roku ostatnia. Ale w sumie to może dobrze, bo mam nadzieję na jakiś śnieg. :D
    Też czytam aktualnie 'Krzyżaków'. Ta lektura jest okropna. ;-;
    Powodzenia w konkursie muzycznym. :) Ja biorę udział w konkursie piosenki angielskiej w mojej szkole razem z koleżanką. Mam nadzieję, że jakoś nam wyjdzie. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ferie rozpoczynam dopiero za dwa tygodnie:( Planuję wyjechać do kuzynki, mniej więcej na tydzień :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ferie dopiero od 16 lutego, także jeszcze trochę sobie poczekam haha :D Ale również mam zamiar przeczytac kilka książek i zając się blogiem ;) Powodzenia w realizacji Twoich planów!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na konkursie . Ja wiem , że wam się uda :) Ty się w ogólne nie martw !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na konkursie !!! :)
    Ja mam ferie dopiero za 4 tygodnie :///
    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :)
    Mi ferie zaczynają się 2 lutego :*
    Jeśli spodoba ci się mój blog , zaobserwuj ( ja już obserwuję )

    Zapraszam na nowy post ! http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferie mam średnio za miesiąc, niestety moje województwo jako ostatnie.
    Słyszałam o niektórych z tych książek, a Krzyżaków miałam za lekturę ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzyżacy to nie taka tragiczna lektura, powodzenia! ^^

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Krzyżakami nie dałam rady :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥