środa, 28 stycznia 2015

Tag Książkowy: Nadchodzi zima!



Ten Tag nie dawno obejrzałam u Esy i bardzo mi się spodobał. A, że wreszcie za oknem widać zimę postanowiłam go dziś zrobić :) Zaczynamy!

1. ŚNIEG - Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłam/em zdanie podczas czytania to...

MIASTO KOŚCI - CASANDRY CLARE

Jak napisałam w recenzji tej książki na początku podeszłam do niej z rezerwą, ponieważ nie przepadałam nigdy za książkami z wampirami/wilkołakami itd. ale czytając ją zdecydowanie zmieniłam zdanie i wciągnęła mnie tak że jestem już przy 4 części tej serii (Miasto upadłych aniołów). 

2. BAŁWAN - Przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...

WSZYSTKO TYLKO NIE MIĘTA - EWA NOWAK

Myślę, że ta książka spodobała by się mojej rodzinie, ponieważ ona opowiada o losach pewnej rodziny z Warszawy. (tak wiem masło maślane ;P) I każdy by w tej książce znalazł coś dla siebie ;)

3. ŚWIĘTY MIKOŁAJ - Jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...

Hmm... Na to pytanie chyba nie odpowiem, ponieważ moja lista książek, które chciałabym dostać rośnie z każdym dniem więc nie wiem którą by wybrać.

4. ŚNIEŻKA - Uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...

KOSOGŁOS - SUZANNE COLLINS

Tak ta książka wywołała u mnie takie emocje jak żadna książka przedtem. Kocham ją i czytałam ją już kilka razy, bo po prostu uwielbiam do niej wracać. I nawet mam ją w swojej biblioteczce ;)
Ta książka ROZPIERNICZA SYSTEM ! (jak to mówi Anitka <3)

5. JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałam będąc dzieckiem to...

O wiele ich było, ale najbardziej pamiętam, że przepadałam za Martynką, Fraklinem i przygodami Mikołajka.

6. HERBATA - Rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...

OPOWIEŚCI Z NARNII - C. S. LEWIS
Dlaczego akurat ta książka? Ponieważ to od tej książki tak naprawdę zaczęła się moja przygoda z zamiłowaniem do książek ;)

I to już wszystkie pytania. Chciałabym otagować:

 Kolorowe stworzonko
 Roberta
 Lexiss
Libresce
 oraz
Zaczarrowaną

Mam nadzieje, że znajdziecie chwilę i odpowiecie na ten Tag ;)
Ja się z wami żegnam i życzę wam miłego dnia.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci ♥♥♥

    Odpowiem na 100%, ale niestety dopiero w przyszłym tygodniu, gdzyż komputer odmówił mi współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag, na pewno zrobię go u siebie :) Dziękuję za nominację ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. KOSOGŁOS <3

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny tag :) ja jakoś dużo nie czytam, muszę to zmienić!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację! Jeżeli mam być szczera to widziałam, że zrobiłaś ten TAG, ale fakt, że mnie otagowałaś jakoś umknął mojej uwadze. ;) Jeszcze raz wielkie dzięki. Ale opublikuję go dopiero za jakiś czas, bo na razie szykuje się tekścik o "Busem przez świat. Wyprawa pierwsza." :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, "Kosogłos". Ta książka... zostawiła mnie w takim dziwnym kotle uczuć. ogólnie uwielbiam takie, które wstrząsają, dają do zastanowienia, są cudownym połączeniem filozofii (acz ja ją wszędzie znajdę) i świetnej historii. a Kosogłos jest doskonałym przykładem takiej lektury
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy TAG, przy najbliższej okazji postaram się go rozpisać. :) Bardzo dziękuję za nominację :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny TAG z wymienionych książek znam tylko "Opowieści z Narnii". :D

    roxanne-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥