piątek, 5 sierpnia 2016

Biblioteczka Karoliny


Dzisiaj zapraszam was na recenzję pierwszej części serii, po którą siegnąć chciałam już bardzo dawno, ale dopiero w te wakacje udało mi się ją przeczytać.


Nie wiem, czy jestem normalna...

Kapcie zamiast glanów?
Jacek czy Bartosz? 
Miłość do dwóch chłopaków jednocześnie?
Rozlatujące się przyjaźnie czy zmyślone problemy? 
Normalna szkoła czy wstrętna buda? 
Dom...wariatów czy kochany domek?
Czy tylko mnie się takie rzeczy przytrafiają? 
A Ty nie masz czasem podobnych kłopotów? 


Bo może mój pamiętnik jest także dla Ciebie. 
Nikt nas przecież lepiej nie zrozumie, niż my siebie nawzajem!
Natka



Obawiałam się, że jestem już za stara na tą serię i że nie przypadnie mi do gustu . A jednak myliłam się. Mimo, że główna bohaterka ma 14 lat a ja jestem od niej trzy lata starsza. To idealnie ją rozumiałam i z nią się z nią utożsamiałam. Nie wiem może jestem jakaś opóźniona w rozwoju czy coś :D W każdym razie książkę pochłonęłam dość szybko. Historia Natalii mnie wciągnęła i już czytam następne części z tej serii. Wiele osób mówiło mi, że seria rozkręca się dopiero po 2 tomie. Więc zobaczymy jak mi się reszta spodoba :)

Książkę oceniam 8/10

Pamiętnik Nastolatki - Beata Andrzejczuk - Wydawnictwo Rafael - 279 stron

4 komentarze:

  1. Mam ogromny sentyment do tej serii, wszystkie tomy pochłonęłam naprawdę szybko, a kolejne o Julii (chyba od 8 części) już tak bardzo nie przypadły mi do gustu, właściwie nie wiem dlaczego ;) Moim zdaniem seria najbardziej rozkręca się od tomu 2 i 1/2, to zresztą mój ulubiony :)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak na razie trochę odpoczywam od tej serii :) I zabiorę się za nią trochę później :)

      Usuń
  2. Uwielbiam powracać do tej serii. Klub pamiętnika nastolatki (Julia) nie jest zły, lubię go. Mimo to najbardziej podoba mi się historia Natki. Mój ulubiony tom to PN5. Cieszę się, że napisałaś tą recenzję. Jest ona krótka i zwięzła. Nie zdradza za wiele, ale zaciekawia. Jednym słowem dobra recenzja.
    TotalyPerfectBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób właśnie sądzi że lepsza jest cześć tej serii o Natce :) Dziękuję :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥