piątek, 26 sierpnia 2016

Biblioteczka Karoliny


Ostatnio lubię sięgać po książki tej autorki. Mogę nawet powiedzieć, że jest to moja ulubiona autorka książek obyczajowych. Byłam ciekawa od czego zaczęła autorka. Więc zaczęła buszować po lubimyczytać.pl i znalazłam jej debiut czyli 48 tygodni. Okazało się, że była w bibliotece, więc za nią się zabrałam.


To książka niezwykła. Z jednej strony zapis codziennego życia mężatej i dzieciatej dwudziestokilkulatki, z drugiej wesoła i ironiczna opowieść o tym, jak być kobietą i wytrzymać ze sobą. Tym cenniejsza, że napisana przez młodą kobietę. Bohaterka książki, Natasza, boryka się z wieloma niedogodnościami życia, jest jednak szczęśliwa i w miarę zadowolona. Codzienność zabarwiona dużą dawką humoru wypełniona jest całym spektrum emocji, od szalonej radości do krańcowej rozpaczy. Sięgając po tę książkę, trzeba wiedzieć, że trudno się od niej oderwać, a życie Nataszy, jej męża Sebastiana i córki Gosi stanie się po części naszym życiem. 


Jak na debiut wcale nie odskakuje poziomem od późniejszych książek, chociaż nie jest też tak świetna jak jej następne książki. Ale jest warta przeczytania. Fabuła i historia nie jest jakaś odkrywcza można powiedzieć, że jest wręcz banalna. Za to nadrabia humorem. Nie pamiętam już książki, podczas której czytania aż tak się śmiałam. Lekka lektura na odpoczęcie od trudnych tematów. Podsumowując szybko się ją czyta jest króciutka, bo ma zaledwie 150 stron, ma też wiele śmiesznych momentów. 

Książkę oceniam 7/10.

48 tygodni - Magdalena Kordel - Wydawnictwo Prószyński i S-ka - 150 stron 

7 komentarzy:

  1. No nie wiem...Jakoś mnie takie książki "odpychają" od siebie, że tak to ujmę. Wolę chyba jednak takie które poruszają trudne tematy.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem lubię odpocząć od trudnych tematów i sięgnąć po coś takiego :)

      Usuń
  2. Jakoś nie zainteresowała mnie ta książka. Raczej po nią nie sięgnę :)
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgnęłam po nią by trochę odpocząć od ambitniejszej lektury :)

      Usuń
  3. Hej :) przejrzałam twojego bloga i naprawdę jest fajny wciąga jak książka hah ja zaczynam właśnie pisać mojego bloga i cieszę się że znalazłam blog który będzie dla mnie motywacją i inspiracją,serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło <3 Super, że mogę być dla Ciebie inspiracją :) Jak masz jakieś pytania dotyczące blogowania nie krępuj się i pytaj w razie czego pomogę :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥