wtorek, 30 sierpnia 2016

Podsumowanie sierpnia


Boże kochany kiedy tak szybko zleciały te wakacje. Jestem tym przerażona dopiero co robiłam podsumowanie czerwca a już muszę podsumować sierpień. Ten miesiąc były gorszy od lipca. Miałam jakiegoś wielkiego kaca książkowego i nie chciało mi się czytać :( Po za tym ten miesiąc zleciał nie wiadomo kiedy. I ubolewam, że znowu zacznie się szkoła i poranne wstawanie czego najbardziej nie lubię w roku szkolnym :D No i nie będę mieć już tyle czasu na czytanie. Z drugiej strony cieszę się, że wracają moje ulubione seriale i wszystkie zajęcia muzyczne od których miałam wolne w wakacje. W każdym razie teraz nie będę już przedłużać i podsumuję sierpień. 



W tym miesiącu osiągnęła mnie nie moc czytelnicza i przeczytałam mało. Mój 7ReadUp był kompletną porażką przeczytałam tylko jedną książkę podczas tego wyzwania i kawałek drugiej. A w sumie w ciągu tego miesiąca przeczytałam 5 książek. Chociaż nie jest też tak strasznie źle :)
________________________________________________________________________________

1. Nieprzekraczalna granica - Colleen Hoover - 298 stron - Recenzji raczej nie będzie, bo książka trochę mnie rozczarowała i nie mam ochoty pisać na jej temat recenzji, ale jeśli jesteście ciekawi mojej opini to napiszcie :)

2. 48 tygodni - Magdalena Kordel - 150 stron - {LINK DO RECENZJI}

3.  Nadzieje i marzenia - Magadalena Kordel - 418 stron - Najlepsza książka w tym miesiącu. 

4. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K Rowling - 356 stron

5. Zaplątana miłość - Karolina Wilczyńska - 336 stron
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam 1558 stron co daje mniej więcej 50 stron dziennie.




W tym miesiącu obejrzała dwa filmy, które są warte uwagi, dlatego o nich tutaj wspomnę.

1. Oświadczyny po irlandzku 
Bardzo fajny śmieszny i przyjemny film. Oglądałam go dwa razy i bardzo mi się spodobał :)

2. Powiedz TAK!
Śmieszny film, który bardzo poprawia humor. Trochę banalny, ale podobał mi się.


W tym mięsiącu słuchałam cały czas tych piosenek :)


I odkryła tą cudowną dziewczynę <3


A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

14 komentarzy:

  1. Wakacje naprawdę szybko przeleciały... Tyle chciałam przeczytać, a tymczasem nie wyszło jakoś świetnie. Mimo wszystko mogło być gorzej, w sierpniu przeczytałam podobną ilość książek ;)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam bardzo dużo przeczytać no ale nie wyszło tyle co chciałam ale w sumie jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Dla mnie te wakacje tak szybko przeleciały, że poczułam się jakby to nie były dwa miesiące tylko jeden. Zdecydowanie za szybko.
    Ja przeczytałam dużo książek w Sierpniu, ale pięć to też dobry wynik. Z resztą jak to mówią nie liczy się ilość a jakość :)
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się zdecydowanie za szybko :) O tak a jakościowo nie było aż tak źle :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Wcale nie jest tak źle :) Jak na chwilowy brak chęci do czytania to dobry wynik. Oba filmy oglądałam, chociaż bardziej pamiętam pierwszy. Lubię komedie romantyczne :)
    Pozdrawiam
    http://ksiazkowo-filmowyzawrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być gorzej to fakt :) Też lubię komedie romatyczne ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Nic z tych książek nie przeczytałam, filmy znam, a piosenki to tylko tą pierwszą.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałaś Harrego Pottera?? Musisz koniecznie nadrobić :D

      Usuń
  5. Bardzo lubię film "Oświadczyny po irlandzku", oglądałam go już parę razy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też on się spodobał i na pewno będę do niego jeszcze wracać :)

      Usuń
  6. Mnie również wakacje zleciały szybko, zdecydowanie za szybko... Życzę zaczytanego września ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie za szybko :( Dziękuję i Tobie też życzę zaczytanego września ;)

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku! Mnie również dopadł w tym miesiącu kac książkowy i niestety nie przeczytałam zbyt wiele :(

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥