sobota, 20 sierpnia 2016

Liebster Blog Award - LBA


Dzisiaj przychodzę do was z następną noinacją do LBA. 
Nominowała mnie tym razem Em z bloga Em bloguje. Bardzo Ci dziękuję a teraz przechodzę już do pytań.



1. Jaka jest Twoja ulubiona jednotomowa książka?

Maybe Someday <3

2. Ile książek masz w swojej biblioteczce?

Taki do czytania dla przyjemności mam 28 na swojej półce :)
 A jeśli liczyć wszystkie encyklopedie i słowniki itd. to tak około 80. 

3. Kupujesz książki, pożyczasz od znajomych czy korzystasz z bibliotek?

Korzystam z biblioteki. 
Odkąd chodzę do technikum do miasta mogę korzystać z cudownej miejskiej biblioteki, która ma mnóstwo nowości :)

4. Gdzie najbardziej lubisz czytać?

Na moim łóżku <3

5. Czy dzięki blogowaniu znalazłaś nowego przyjaciela lub po prostu znajomego?

Nie wiem chyba nie.

6. Prowadzisz instagrama książkowego/oglądasz takie instagramy (czyje)?

Prowadzę książkowego instagrama - LINK
Kiedyś robiłam post o moich ulubionych profilach - LINK


7. Oglądasz jakiś serial?

Oglądam wiele seriali, niestety teraz większość z nich ma przerwę wakacyjną.
Nabierząco oglądam: Soy Lunę (odcinki, które wychodzą w argetynie, po hiszpańsku) oraz Moją nadzieję.
Czekam na wrzesień: Na dobre i na złe, Singielka, Druga szansa, Grzech Fatmagul.

8. Wolisz słone czy słodkie przekąski?

Słodkie <3

9. Czy twoja rodzina, znajomi również czytają książki?

Znajomi nie :( Ale za to moja babcia jest mistrzem czytania i tygodniowo czyta kilka książek :)


10. Jaka książka w Twojej bibliotece ma dla Ciebie największą wartość i dlaczego?

Jest to Biblia z obrazkami, którą dostałam pod komunię. 
Pamiętam, że jak byłam mała wchodziłam na krzesło i czytałam moją ulubioną przypowieść o miłosiernym samarytaninie i wyobrażałam sobie, że jestem w kościele i czytam na ambonce :D

11.Uprawiasz jakiś sport?

Nie, lubię jeździć rowerem, ale to raczej rekreacyjnie ;) I chciałabym nauczyć się jeździć na wrotkach/rolkach :)

Miałam ochotę odpowiedzieć na te pytania, dlatego pojawił się ten post.
 Oczywiście jeśli chcecie odpowiedzieć na te pytania czujcie się nominowani.

8 komentarzy:

  1. Rozbawiła mnie 10 :D
    A jazda na rolkach jest prosta tylko na początku lepiej jest się zaopatrzyć w ochraniacze.
    Pozdrawiam :)
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Mam nadzieję, że szybko nabędę i rolki i ochraniaczę i będę mogła jeździć <3

      Usuń
  2. Kiedyś oglądałam "Na dobre i na złe", ale teraz już nie. Ja czekam na koniec września i drugi sezon "Scream queens". Odpowiedź na dziesiąte pytanie mnie rozbawiła :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a wiesz jak teraz się rozkręciło Na dobre i na złe :D

      Usuń
  3. Trochę mało kreatywne pytania.
    PS. Tutaj : Odkąd chodzę do technikum do miasta mogę korzystać z cudownej miejskie i tutaj : Prowadzę książkowe instagrama zapomniałaś jednej literki. Popraw sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jak zawsze nie zastąpiona wszystkie błędy znajdujesz :D

      Usuń
  4. Również najbardziej lubię czytać w moim łóżku, to zdecydowanie najlepsze miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to idealne miejsce dla większości książkoholików :D

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥