środa, 3 sierpnia 2016

Książki idealne na lato


Miesiąc wakacji już za nami. Więc wypadało by jak najlepiej wykorzystać tą drugą połowę wakacji. Dziś przedstawiam wam książki według mnie idealne na lato. 


1. Alibi na szczęście - książka choć pokaźnych wymiarów jest idealna na lato. Czytałam ją w poprzednie wakacje i idealnie wpasowuję się w ten klimat. Czyta się ją szybko i można przy niej odpocząć czyli nie jest to jakaś spektakularna literatura :)


2. Maybe Someday - uwielbiam i kocham tą książkę całym serduchem, więc polecam ją przy każdej okazji, dlatego nie mogła jej tutaj zabraknąć. Piękna historia, muzyka, miłość, styl Hoover = najlepsza książka ever. Nic dodać nic ująć.


3. Harry Potter - Czyż były by wakacje bez Pottera. Osobiście swoją przygodę z Potterem zaczynałam w wakacje, więc to jest moja ulubiona pora by wracać do tej serii. I w formie książkowej i filmowej.


4. Syrena - Kiera Cass - Ocean, syreny i cudowne przygody oraz piękna miłosna historia. Idealna książka w klimatach wakacyjnych. Czyta się ją bardzo szybko. Wciąga niesamowicie. A końcówka rozwala system.    


5. Wyspa X - Marysia Krasowska - Nie wiem czy kojarzycie tą świetną dziewczynę? To ona jako pierwsza zaproponowała mi współpracę bym przeczytała jej książkę i zrecenzowała. Historia wciąga jest w wakacyjny klimacie. Przygody bohaterów są ciekawe i zaskakujące.

I to właśnie pięć książek, które polecam na lato. Napiszcie, które z nich czytaliście.
Jakie książki dodalibyście do tej listy?  I co planujecie jeszcze przeczytać w te wakacje :)  

4 komentarze:

  1. Z całą pewnością dodałabym jeszcze "Aż po horyzont", która moim zdaniem idealnie oddaje ducha wakacji (po przeczytaniu aż samemu chce się podróżować!), "Ten jeden dzień" - kolejna wspaniała "podróżnicza" książka, od której nie można się oderwać, no i wszystkie książki Abbi Glines :D To część z moich idealnych wakacyjnych powieści :)
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam ani jedenj z tych co wymieniłaś :) Więc koniecznie muszę to nadrobić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wszystkie podane przez Ciebie pozycje mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że jak najszybciej się za nie zabierzesz :)

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥