wtorek, 9 sierpnia 2016

TBR na mój pierwszy 7ReadUp


Dzisiaj taki nie zwykły i nie typowy post. Ponieważ, mam zamiar brać udział po raz pierwszy w akcji 7ReadUp, który organizuje Martha Oakiss. Postanowiłam pochwalić się z wami moimi planami czytelniczymi. Podczas tej akcji będę brała udział i wersji hard i w tej normalnej. Czyli przez 7 dni, kiedy trwa 7ReadUp (15-21sierpień) czytam książki doposowane do 10 wyzwań i stosik musi mieć minimum 7cm. Do każdego wyzwania dobrałam już książkę i chciała się z wami tym podzielić. Dajcie znać czy bierzecie udział w tej czytelniczej akcji. 


S JAK SIERPIEŃ 
Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.
To jest jedyna książka na mojej półce, którego autor ma nazwisko na literę S. Więc stwierdziła, że podszkolę trochę swój angielski i spróbuje swoich sił w czytaniu po angielsku. Kiedyś wygrałam ją w konkursie plastycznym na figurkę Big Bena. I na razie nie zerknęłam do niej ani razu. Więc może warto :) Na pierwszą książkę, którą będę czytać po angielsku nadaje się idealnie :)



OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ 
Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo.
Chcę przeczytać ją od dawna. A idealnie pasuję do tej kategorii, bo ma nawet 2 ośmioliterowe słowa :) 


WYPAD NAD MORZE 
Książka z motywem wody na okładce.
Z tej strony okładki co prawda tej wody dużo nie jest. Ale z drugiej strony okładki jest morze :)

OSTATNIE PODRYGI WAKACJI 
Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.
Dostałam tą książkę na gwiazdkę. No i od tej pory leży sobie na półce a ja wciąż jej nie przeczytałam. 
Więc to będzie idealna okazja by się za nią zabrać. 

SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE 
Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.
Nie mam jakieś książki do przeczytania, która jest sfilmowana. 
Więc postanowiłam odświerzyć sobie następną część Harrego. 
Pierwszą przeczytałam w ramach bookathonu a drugą przeczytam podczas 7ReadUpu :)

WAKACJE PRZED KOMPUTEREM
Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.
Anitka z Book Reviews by Anita tak wychwalała tą książkę, że przydało by się za nią zabrać :)

WAKACYJNA OPALENIZNA
Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.

ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY
Książka z uczniami lub studentami.
Ah jak ja bym chciała być uczennicą w Hogwarcie....

KONIEC WAKACJI
Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię.
Jak na razie jest to ostatnia część tej serii. 
Nie wiem czy wyjdzie jeszcze jakaś do tej serii, ale uznajmy, że jak na razie jest ostatnia ok? :D

ÓSMY MIESIĄC 
Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki.
Ta książka na prawdę jest ósma w kolejności na mojej półce :D 
Więc to znak, że trzeba ją nadrobić :D

Tak prezentuje się mój stosik na 7ReadUp. 

W sumie 5 książek, których suma grzbietów daje 10cm czyli spełniam tytułowy warunek tej akcji. 
Dajcie znać czy sami macie zamiar przyłączyć się do tej akcji :)

5 komentarzy:

  1. Ja biorę udział w akcji, chociaż nie nastawiam się na wielkie wyniki ;) A "Oddam ci słońce" jest przepiękną, mądrą historią, także czytaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czytać obiecuję :) Trzymam za Ciebie kciuki byś miała jak najlepsze wyniki w 7ReadUp :)

      Usuń
  2. Też mam zamiar wziąć udział w tym wydarzeniu, ale ponieważ ostatnio cały czas oglądam Igrzyska w Rio, raczej moje wyniki czytelnicze nie będą zbyt wysokie ;)"Oddam Ci słońce" bardzo mnie ciekawi, z kolei "Pamiętnik nastolatki 2 i 1/2" jak już kiedyś wspominałam jest moją ulubioną częścią :)
    Powodzenia w "7ReadUp"! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w czytaniu! Ja jeszcze zastanawiam się, czy wziąć udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥