piątek, 14 lutego 2014

Biblioteczka Karoliny - Walentynkowo :)

Hej :)

Dziś z okazji walentynek w Biblioteczce Karoliny będzie książka o pierwszych miłościach itd. jest to książka "Komórkowa miłość".

To pierwsza cześć serii o przygodach Hanny i jej przyjaciółek Kati  i Mili. Książka zaczyna się tym że na urodziny Hanna dostaje wreszcie swoją własną komórkę. Ale odkąd ma nową komórkę do staje na nią masę smsów ale nie tylko które wyznają miłość. Dziewczyny stawiają na różnych chłopaków ale Hanna podejrzewa kto to może być. Ale czy na pewno to ta osoba kto naprawdę jest tym tajemniczym wielbicielem tego dowiedzcie się sami. Jeśli nie chcecie kupować książki lub nie ma cie blisko biblioteki możecie wejść na tego bloga na którym jest ta książka we fragmentach wstawiona :) Mam nadzieję że choć zajrzycie i kawałek poczytacie tu macie link --> Blog Link :) A ja się z wami żegnam i życzę z okazji walentynek żeby każda z was lub każdy kiedyś znalazł swoją drugą połówkę i był z nią szczęśliwy <3
 A i jeszcze jedno dostaliście jakąś walentynkę od cichego wielbiciela lub smsa jak Hanna :D Piszcie :)  Ja tylko dostałam słodkiego lizaka w kształcie serca od mojego uroczego 6-letniego braciszka :D

1 komentarz:

  1. Nie dostalam i jakos się tym nie martwie. Co do książki: nie gustuje w takich gatunkach
    Jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥