wtorek, 18 lutego 2014

Moje pianinko

Hej ;)

Dzisiaj przychodzę do was z postem w którym pokaże wam mój instrument. Jest to pianino na który obecnie uczę się grać, zostało wypożyczone w lipcu. Od czasu kiedy zaczęłam uczęszczać na lekcje. Pianino nie jest świetnej jakości dlatego że jest wypożyczone i już wiele osób na nim grało ale i tak jak dla mnie jest piękne. Przywiązałam się do niego. Codziennie muszę na nim ćwiczyć godzinę albo gam albo uczę się grać nowe piosenki. Czasem zajmuje mi nauczenie się czegoś krótką chwilę a czasem mecze się nad tym sporo czasu. Ale taka piosenka uczona w trudach daje więcej satysfakcji kiedy wreszcie się jej nauczysz :) To wszystko co chciałam o nim powiedzieć a teraz zdjęcia.




Może macie jakąś prośbę. Co chcecie posłuchać w mojej wersji instrumentalnej. Ostatnio mam pustkę w głowie i nie wiem jakiej piosenki się nauczyć. Podsuńcie mi jakąś propozycje jeśli ja znam i znajdę nuty to chętnie się nauczę. I wstawię filmik z moim wykonaniem. Na dziś to wszystko :) Do następnego ;)

1 komentarz:

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥