piątek, 21 lutego 2014

Biblioteczka Karoliny ;)

Hej :)

Dziś będę o książce którą ostatnio przeczytałam i bardzo mi się spodobała. Jest to książka Małgorzaty Musierowicz " Ida sierpniowa". Przede wszystkim w tej książce spodobało mi się, że była skupiona na jednym a nie na kilku wątkach jednocześnie jak jest w innych książkach tej autorki. A teraz o tym co jest w tej książce.


Pani Musierowicz skupia się na Idzie Borejko. Która ucieka z wakacji pod namiotem i wraca do domu do Poznania. Jest bardzo zakompleksioną 15 nastolatką. Ma burze rudych loków na głowie. Jest chuda i bardzo wysoka. Przyjeżdża do pustego domu i jest strasznie głodna, a nie ma pieniędzy i ma zamiar pożyczyć pieniądze od wuja, lecz stryjek ją uraża i dumna Borejkówna zmienia decyzję. Ale co dalej postąpi? Czy będzie głodować?
Czy może znajdzie pracę? Tego sami się dowiecie jeśli przeczytacie tą książkę.

Od autorki:
Powieść o brzydkiej, chudej, rudej i nieszczęśliwie zakochanej dziewczynie. Idusia Borejko ucieka z rodzinnych wakacji nad jeziorem i, by nie umrzeć z głodu, zatrudnia się jako dama do towarzystwa u starszego pana, który ma wnuka przecudnej urody. Ida ratuje życie nie tylko wnukowi, ale i małym złośliwcom Lisieckim, którzy wyzywali ją od rudych kościotrupów, zostaje także bohaterką tragiczną: na drodze do jej szczęścia staje piękna blondynka...

Mi osobiście spodobała się ze względu na te kompleksy, która każda dziewczyna chyba ma. I pod koniec książki jest super sposób na pozbycie się kompleksów. Przynajmniej mi się on sprawdza a jeżeli chcecie się dowiedzieć coś więcej to serdecznie zapraszam was do przeczytania tej książki :)
To wszystko w dzisiejszej części biblioteczki :) Do następnego :)

14 komentarzy:

  1. jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam swoje młodzieńcze lata :) dostawałam książki Musierowicz przy każdej okazji, moją ulubioną była "Opium w rosole" :)
    P.S. zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    www.likemywholefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jej książek :c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Całokształtnie blog jest baardzo dobry :)
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z książek Musierowicz czytałam "Kłamczuchę", ale ta wydaje się być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny bloga :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie czytałam tej książki ;d

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam to pare lat temu :D
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam to kiedyś :D
    Obserwuję ! :)

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam. :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytalam ale bedzie lektura c:
    obserwujemy?
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej książki ;)

    Pastel-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie czytałam, ale znam :)

    l0vetight.blogspot.com
    +dzięki za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥