niedziela, 23 lutego 2014

Pakowanie :)

Hej :)

Jak wiecie jutro wyruszam do szpitala. Będę za wami tęsknić bo dopiero napiszę notkę w piątek gdy już wrócę ze szpitala. Więc dziś zaczęłam się pakować. Zawsze jak gdzieś wyjeżdżam mam wrażenie że czegoś zapomniałam. Wy też tak macie? Wybrałam torbę bo wydaje mi się najbardziej poręczna a walizka do tego typu wyjazdów się nie sprawdza bo jest tam masę schodów do pokonania. Powiem wam trochę o tym dlaczego tam się wybieram. Nie martwcie się nic wielkiego mi się nie stało jadę tylko na kontrolne badania. Nie jestem zadowolona z tego ale raz w roku przy cukrzycy trzeba robić takie badania.
No na temat szpitala to tyle. Powiem wam jeszcze że wybrałam się na spacer żeby odpocząć od tego pakowania i porobiłam masę zdjęć żeby wam smutno nie było :) Oto one :
Moje pakowanie :P
Moja słodka Marta :) Jak chcecie coś więcej wiedzieć to tutaj  Post o Marcie
Zabawa w fotografa :)
To samo zdjęcie co na górze tylko z innym efektem :)
Moja Kitka :)
Jak zwykle nigdy nie chce się pokazać :P 
Moja lipa rośnie u mnie na podwórku. Uwielbiam siedzieć pod nią latem :)
Inne ujecie :)
To już wszystkie zdjęcia udały się są w miarę jakościowo dobre są :D Na bloga będę zaglądać dzięki mojej komórce ale niestety postów żadnych nie dodam bo się nie da :(
Będę za wami tęsknić i za pisaniem ale może wytrzymam. Do piątku kochani :*

7 komentarzy:

  1. Nie znoszę się pakować :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje, pobyt w szpitalu to nic fajnego, trzymaj sie tam!:)
    obserwuje i licze na rewanz <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog:) Też gram na pianinie ale już od 5 lat. Widziałam Twój filmik i nieźle sobie radzisz :) Może ja też wrzucę jakiś filmik do mnie na bloga więc jak będziesz miała ochotę zobaczyć to wpadnij ♥
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że w szpitalu nie będzie najgorzej! ;) Ja nienawidzę szpitali^^ w każdym razie powodzenia ;)

    blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥