czwartek, 20 lutego 2014

Nagłówek :)

Hej ;)

Jak może zauważyliście na moim blogu dziś pojawił się nowy nagłówek :) Zrobiłam go sama jest to mój pierwszy nagłówek więc nie jest idealny. Ale mam nadzieje że puki nie nauczę się robić lepszych ten wystarczy i was nie odstrasza. Oczywiście czekam na wasze sugestie jak to wygląda, czy coś zmienić itd.
Mam nadzieje że jednak mój pierwszy nagłówek w programie photoscape jest w miarę dobry :) No i dziś chyba na tyle. Dziś taki króciutki pościk odnośnie tego nowego nagłówka. Do następnego :*

2 komentarze:

  1. Śliczny ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nagłówek jest przepiękny *__*

    +zapraszam blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥