sobota, 15 lutego 2014

Nareszcie ferie!!!!

Hej :)

Już od wczoraj oficjalnie po godzinie 14 zaczęły mi się ferie nareszcie myślałam że się nie do czekam. No cieszę się niezmiernie ale niestety ferie spędzę po uszy w książkach ponieważ przez ostatni tydzień chorowała i muszę to wszystko nadrobić :( Ale i tak zawsze ferie spędzam w domu się nudząc. W te ferie będzie trochę inaczej bo drugi tydzień ferii spędzę w szpitalu. W związku z moją chorobą, co roku muszę robić badania kontrolne tym razem wypadły one w ferie no cóż. Przynajmniej nie opuszczę szkoły i nie będę mieć zaległość.
W dzisiejszy  poście chciałabym napisać wam o moich celach/rzeczach które chce zrobić w ferie.

Po pierwsze chcę by moja koleżanka nocowała u mnie :)
Po drugie chcę porobić fajnych zdjęć fotografia stała się moją pasją :)
Po trzecie chce zrobić wiosenne porządki bo nie wiem kiedy nadaży się okazja i czas. 
Po czwarte mam w planach przeczytanie kilku ciekawych książek.
Po piąte muszę nadrobić zaległości szkolne.

To wszystkie moje cele które chce zrealizować w pierwszy tygodniu ferii jeśli chodzi o drugi tydzień to marzę by poznać tam fajnych ludzi no i oczywiście żeby mnie tam za dużo nie kuli :D 

No niestety w czasie mojego pobytu nie będą  ukazywać się ale będę obserwować co się dzieje na blogu na moim telefonie :) Mam nadzieje ze się nie pogniewacie ale przed wyjazdem na pewno będzie mnóstwo ciekawych postów które was zainteresują ja teraz kończę by zmontować dla was tą oczekiwaną niespodziankę :) Więc zostawiam was ze zdjęciami mojej ślicznej koteczki :) 



 
Do następnego :) PA :*

4 komentarze:

  1. W takim razie udanych ferii!Moje dawno się skończyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych feri ja tez mam :)
    Może obs jak masz ochotę ?
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ! zapraszam do nas http://majaidominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze są dla mnie wielką motywacją :) ♥
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj :) ♥
♥ Możesz zostawić linka do swojego bloga ♥